Re: Post laat aangeleverd

22
@postboy

het is maar net waar je op de route zit postboy.
hoe bedoel je direct bezorgen.. waarom zou je je niet aan je afspraak met sandd houden.
op dinsdag/vrijdag bezorgen, lijkt me niet zo moeilijk?

ik krijg de post tussen 16 -1730 uur... ;)
eind van de middag of begin van de avond de post sorteren. ;)

Re: Post laat aangeleverd

23
Ja wat is te laat de bloktijden zijn 11.00 uur tot 14.00 uur / 14.00 - 17.00 uur

ergens in deze bloktijd staat de bezorger op de routelijst van de chauffeeur, elke chauffeer probeert zijn route zo logisch mogelijk te rijden, dus meest effectief in tijd en afstand.

door externe factoren kan het gebeuren dat een chauffeer te laat is, te denken aan laat kunnen vertrekken omdat de sortering niet af was, zieke collega's, gladheid, lekke band etc etc

Niet te snel verwend raken asl de chauffeur eens een aantal keer rond de zelfde tijd aan je deur stond.

Je zit nou eenmaal in een bepaald bloktijd route

Re: Post laat aangeleverd

24
@postman070

bloktijden zijn dus niet overal gelijk in het land postman?
er is mij wel eens verteld, dat elke chauffeur precies dezelfde route rijdt.

Ook dat zal afhangen van het depot, maar ik had het idee dat sandd strak
georganiseerd is wat dat betreft.
krijg je de post laat, dan is hij elke slag ongeveer zo laat.. met een 15 minuten uitloop..
;)

Re: Post laat aangeleverd

26
In bijna alle gevallen ligt het niet aan de chauffeur dat hij laat is.

Het kan al beginnen dat de vrachtwagen s nachts wat later aankomt bij het depot, ook kan er tijdens het sorteerproces op het depot van alles misgaan, zodat de post later klaar staat voor de sjouwfeur.

Zo zijn er zoveel dingen te verzinnnen waardoor de chauffeur later kan komen.

Re: Post laat aangeleverd

27
Ik kreeg vanddag voor het eerst een verkeerd kratje dat helemaal niet voor mij bestemd is. Het kaartje zat er niet in of is eruit gevallen dus zal de chauffeur wel gegokt hebben. Ik was al blij met vijf kratjes want dat levert weer wat op na een magere maand januarie maar helaas te vroeg gejucht.
cron