Re: Dan is het in Nederland nog wel goed geregeld

4
Wat ik trouwens wel in mijn wijk heb. Er is 1 pand en daarin zitten twee bedrijven. Een dansschool en een fysio praktijk. Voor beide bedrijven krijg ik post met alleen nummer 1, geen a of b ofzo. Aan het hele gebouw is maar 1 brievenbus te vinden, maar niet bij 1 van de ingangen. En op die brievenbus staat alleen de naam van de de fysio praktijk, net alsof daar de post van de dansschool niet in zou moeten. Maar ik heb echt nergens nog een andere brievenbus kunnen vinden. Dus alles gaat maar in die ene brievenbus. Sowieso lijkt het mij niet dat je heel veel bedrijven in één gebouw kan stoppen met hetzelfde nummer en dat de postbezorger dan maar moet uitzoeken van welk bedrijf welke brievenbus is.

Re: Dan is het in Nederland nog wel goed geregeld

7
Ja, dat is lastig. Twee bedrijven en 1 brievenbus met de naam van slechts een van de bedrijven erop. Het kan best een echtpaar zijn waarvan de ene de fysiotherapeut(e) is en de andere de dansschoolleraar of lerares. Dan maakt het hen kennelijk niet uit. Je kunt het als de poort open is en je het niet druk hebt gewoon eens vragen als je het echt wilt weten.

Re: Dan is het in Nederland nog wel goed geregeld

8
Het kan nog erger hoor, hier in is een adres, daar zitten wel 20 bedrijven in en ze hebben allemaal hetzelfde nummer.
Dus dat sta je met je post te zoeken waar het in mag. Er was altijd 1 brievenbus waar geen naam van een bedrijf op stond en die zat altijd bomvol...hoe zou dat kunnen?
Gelukkig heb ik die wijk er niet meer bij.... scheelt weer een boel gepuzzel.

gr lucie
cron