Re: vragen om loonsverhoging

11
Ik merk dat ik de berichten bij TNT hier niet kan lezen :)
Is dat voor concullega's afgeschermd of zo?

Volgens mij bouwen de postbezorgers wel pensioen op bij TNT, want ik kreeg destijds zo'n envelop met pensioenfonds erop en ik had iets van 2 Euro opgespaard en dat krijg ik dan als ik 65 ben. Hoera! :) :lol: Ik zal eens kijken of ik die envelop nog heb. Eens zien waar dat was.

Re: vragen om loonsverhoging

12
@slagvaardige
de postbodes wel de nieuwe lichting postbezorgers niet meer (dacht ik dus ik Kan er Naast zitten ;) )Wow , wie het kleine niet eert... en daar weten wij postbezorgers alles van he slagvaardige :lol:
Maar er is meer dan goed verdienen, lekker in je eigen tijd lopen, lekker buiten werken...
sprak dinsdag een tnt bezorger, die werd helemaal krankjorum van de reclame zooi... :oops:

Tnt forum...
even ief lief aankijken ;)

Re: vragen om loonsverhoging

14
Omdat TNT zelf veel meer vraagt voor HAH dan VSP. TNT is relatief gezien duur (zeg maar de Mercedes onder de folderbezorgers), maar dan krijg je uiteraard ook wat. Je folder wordt bij de post bezorgd, waardoor mensen er eerder naar kijken (post is immers belangrijk) en er zijn maximaal drie partijen per dag en geen dertig, Je valt dus ook veel meer op als bedrijf. Ook schijnt de bezorgkwaliteit bij TNT beter te zijn...

Re: vragen om loonsverhoging

16
Over de bezorgkwaliteit van TNT ben ik de laatste maanden niet te spreken. DHL en Sandd heb ik bij ons in de straat nog nooit op een foutje betrapt in al die jaren, maar TNT maakt er bij ons de laatste tijd een potje van. Al sinds december. De laatste keer is van toen we van een weekje voorjaarsvakantie terugkwamen en de post van het hele blok bij ons in de bus lag. Giro enveloppen, gidsen enz. Post voor nr's 18, 20, 22, 24, 26 en 28 en wij wonen op nr. 14. Konden wij de post van TNT alsnog bij de buren bezorgen :mrgreen: Deze keer was het wel heel bont. :mrgreen:
Het grappige was wel dat we niet ook alle huis aan huis hadden van al die huizen. De postbezorger is dus wel selectief geweest (Y) :twisted:

Re: vragen om loonsverhoging

19
Overigens moet ik wel zeggen, dat, als een bedrijf je zwaar onderbetaald, en verder ook geen antecedentenonderzoek doen ofzo (bij TNT moet je wel een bewijs van goed gedrag hebben), dat het toch wel zo is dat een bedrijf gewoon VRAAGT om slechte bezorgers! Of in ieder geval dat ze het minder serieus nemen.

Re: vragen om loonsverhoging

20
Even terug komen op eventuele pensioenregeling voor postbezorgers van TNT: ik werk sinds 2009 bij TNT en heb een pensioenregeling. Vandaag met de post :D de envelop met een overzicth van de tot nu toe opgebouwde pensioen ontvangen.
Wat h.a.h. betreft: ik dacht vanochtend even dat ik volgende week maar 1x h.a.h. had, maar ik had verkeerd gekeken en nu heb ik 2x h.a.h. De eerste is wel te doen, de tweede (op donderdag) weet ik niet. Nog nooit rond gebracht dus is het een verrassing.
cron