Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

41
postbode7 schreef:Word je toch gebeten claim dan de schade rechtstreeks of via het depot.
Vergeet geen aangifte te doen, en een tetanus te halen.
Je TC hoort daarna de betreffende bewoner in te lichten, tot de tijd dat alles rond is (lees, er een brievenbus buiten het erf/tuin hangt/staat) kan de persoon zijn/haar post op het kantoor ophalen.

Onder de ruitenwisser ?
Gaan we ook al op kenteken bezorgen, dan loopt de GEO in het honderd :mrgreen:

Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

45
Ik had nog een adres waarbij een hond voor uit gelaten werd. Ik moest het hekje gelijk dicht doen, anders verdween de hond alleen op straat. Dat was ook zo een opvliegende hond. Dat adres is opgelost gelukkig. Nu schreeuwt die man vanuit het raam, woef WOEF! GRRR. Het is niet de voornaamste buurt waar ik bezorg. Ik verdien met PostNL 250 euro per maand ongeveer. Mijn partner doet Sandd, twee keer in de week er verdiend soms 175 euro per maand, dat terwijl dit maar slechts 2 dagen in de week is. Zo een groot verschil is dat toch niet. Maar goed ik heb het nu aangegeven bij mijn leidinggevende. Ik had het zaterdag ook al doorgegeven en eerder, in het bezorgrapport.

Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

47
Waar slaat dat weer op:ander beroep kiezen wordt hie rgezegd.
Dit soort dingen horen erbij, leuk of niet. En de mensen zijn tegenwoordig meer mondig en aggressief. Dus daar moet je mee dealen.
Maar ik snap ook wel dat je bij deze lui met dito gestoorde honden liever niet de post in de gleuf gaat gooien, dadelijk zit jij tussen de hondegleuf incl tanden en bloed aan en in je been.

Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

49
@elisa

ja inderdaad die dingen horen erbij elisa.
beetje reuring brengt ook leven in de brouwerij.
anders had jij ook niet die stof voor je leuke stukjes..

maar als je last hebt van honden , last hebt van lawaai op straat..
last hebt van wat dreigende types..
tja.. dan kan je beter binnen gaan werken.
dat bedoel ik ermee.
cron