Re: Honden verjager?

12
elisa schreef:Natuurlijk wel Carla maar t gaat hier even over honden, het hoort bij ons werk en ik kan me voorstellen dat men dit mindere leuke kant eraan vind.
Het hoort niet bij ons werk. Namelijk wanneer er honden zijn hoef je er niet te bezorgen. Anders ga ik straks een slang naast mijn brievenbus doen, ga ik zeggen: Ja postbezorger/postbode u kunt een beet krijgen maar goed dat hoort nu eenmaal bij uw werk. Beetje risico's in het leven nemen!

Ik heb inmiddels een hondenverjager gekocht. Hij werkt goed bij de katten die slaan op de vlucht. Nu nog een mensenverjager!

Re: Honden verjager?

16
verzendenenontvangen schreef:
elisa schreef:Natuurlijk wel Carla maar t gaat hier even over honden, het hoort bij ons werk en ik kan me voorstellen dat men dit mindere leuke kant eraan vind.
Het hoort niet bij ons werk. Namelijk wanneer er honden zijn hoef je er niet te bezorgen. Anders ga ik straks een slang naast mijn brievenbus doen, ga ik zeggen: Ja postbezorger/postbode u kunt een beet krijgen maar goed dat hoort nu eenmaal bij uw werk. Beetje risico's in het leven nemen!

Ik heb inmiddels een hondenverjager gekocht. Hij werkt goed bij de katten die slaan op de vlucht. Nu nog een mensenverjager!
Handig, waar kun je die kopen? (die hondenverjager, dus?)

Re: Honden verjager?

18
Ik heb niet veel honden in mijn wijken maar de honden die er zijn, zijn altijd lief tegen mij en ik tegen hen. Lul een beetje tegen ze, vindt de baas ook leuk. Heb geen hondenbrokjes bij me en dat ga ik ook niet doen. Op één adres zit altijd een agressief hondje achter de brievenbus te wachten en dan moet ik altijd smakelijk lachen als ik de post in de gleuf stop en hoor dat de hond die vervolgens eruit verscheurt. Dáár kan ik niks aan doen, moeten ze hond maar africhten.

Re: Honden verjager?

20
Postduif schreef:Op één adres zit altijd een agressief hondje achter de brievenbus te wachten en dan moet ik altijd smakelijk lachen als ik de post in de gleuf stop en hoor dat de hond die vervolgens eruit verscheurt.
Zo is dat Jo! :lol:
cron