Pagina 1 van 1
Losse stuk in de catalogus
Geplaatst: 18 sep 2012, 11:30
door verzendenenontvangen
Bij sommige catalogussen heb je dat er losse "onderdelen" inzitten. Klein boekje o.i.d. Vind dat niet zo handig van de verzender eigenlijk. Als je meerdere van hebt is en er valt wat uit is het een heel gedoe om het weer in de juiste poststuk te krijgen. Kost veel tijd. Het overkomt me niet zo vaak maar als het gebeurd..... Ik vind dat de verzender verantwoordelijk hiervoor is en als er een stukje uit mist dan hadden ze het maar beter moeten verzenden vind ik? Wat vinden jullie?
Re: Losse stuk in de catalogus
Geplaatst: 18 sep 2012, 11:42
door slagvaardige
Toevallig had ik dat vandaag. Ik had van een een of andere gids/magazine dingetjes en daar waren de adresetiketten uitgevallen. Bij sommige van die magazines had ik de adresetiketten nog wel, maar schoven ze alle kanten op. Heel lastig!
Dus ja, ik vind dit de verantwoording van de afzender.
Re: Losse stuk in de catalogus
Geplaatst: 18 sep 2012, 11:48
door elisa
Klopt ik heb wel eens dat adres etiketten ergens achter gaan zitten tussen de folie en bijvoegsel of venster. Of losse blaadjes in boekjes als otto bijv of meyer.
Mocht dat zo zijn dan gaan die mee in de brievenbus hetzij apart.
Re: Losse stuk in de catalogus
Geplaatst: 18 sep 2012, 12:29
door postgirl
Heb ik ook weleens.
Als zo'n stuk tijdens het sorteren eruit valt en ik niet weet in welk boek hij hoort, gaat hij de papierbak in, helaas..
Re: Losse stuk in de catalogus
Geplaatst: 18 sep 2012, 15:28
door postbode7
Het zou makkelijk zijn als ze alle magazines met losse zakjes e.a. los eruit vallend spul gewoon in plastic verpakken. Dan kan er niets uitvallen. Dat doen ze bij de "Wij jonge ouders ook". Dan ben je van het gezoek en gezeur af.
Re: Losse stuk in de catalogus
Geplaatst: 19 sep 2012, 07:16
door verzendenenontvangen
En als er klachten komen van de geadresseerde dat hij iets mist? Wat gaat Sandd doen? En wat doet PostNL? Wie krijgt dan de schuld de bezorger?!