Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

113
@slagvaardige: dat was een goeie geweest :-)

Bij "blauwe mag je houden." zeg ik meestal: "dat is goed, maar dan neem ik de loterijprijs ook weer mee terug."

1 keer heeft een klant (waar ik goed contact mee heb) me enorm laten schrikken. Ik geef haar de blauwe brief en ze scheurt hem zo door midden. Het schijnt dat mijn ogen zo groot als schoteltjes werden op dat moment. Wat zij wel wist (maar ik niet) was dat het om een verrekening ging waar ze al bericht van had gekregen.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

116
brabo schreef:Hoezo schrik je daarvan? Op het moment dat je dat stuk hebt afgegeven is het van de ontvanger. En die mag er dan mee doen wat ie wil. Dus ook doormidden scheuren. Of in de fik steken.Het wordt anders als ze een stuk uit mijn bundel trekken en DAT verscheuren.
Op de een of andere manier doe je me denken aan jan272.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

119
Ik heb een keer het volgende gedaan, ik kende de persoon wel een beetje bij wie ik het grapje uithaalde, maar ik kwam aan met de fiets met een blauwe brief in de hand en ging op die persoon toe en riep ik heb wat leuks voor jou...hij riep neem maar weer mooi mee...ik zeg oke en draaide me om en fietste weer weg, maar hij riep toch, wil je hem toch maar komen brengen... We konden er wel om lachen...

Peter

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

120
Vorige week een oude man woont op een hoek en zijn deur zit ook aan de zijkant, dat weet ik wel want meerdere huizen daar in die straat hebben dat, hij kwam naar me toe met de vraag of ik zijn huis wel kon vinden want zijn deur zit aan de zijkant misschien sla ik m daarom wel over ofzo want hij had geen bon gekregen voor het wensboek voor de koning :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb hem maar uitgelegd dat ik huizen nooit mag overslaan maar dat ik gewoon geen post voor hem heb gehad, en dat hij die wel kon bestellen via internet, nou vertelde hij hij had de rijksvoorlichtingendienst gebeld etc etc uiteindelijk was het gelukt via die commisie van het boek.
cron