Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

25
Afgelopen week is bekend geworden dat in de postcode 6841 de hoofdprijs van de postcodeloterij is gevallen. Precies in het deel waar ik vaak inval. Het is niet mijn eigen wijk hoor. Maar ik bezorg 2 minuten lopen verderop. :lol:

De wijk waar de Postcodeloterij is gevallen is de Gelderse Rooslaan met de zijstraten. Ja ik ken die straten goed. Niet de beste buurt van Malburgen (ik bezorg ook in Malburgen, maar dan in het andere deel. Het oostelijke deel) maar wel een buurt waar de mensen zo'n prijs nu heel goed kunnen gebruiken. Ik gun het hen wel! Zekers!!! (Y)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

28
Ik heb een stapel post in mijn handen, wil een belastingenveloppe in de brievenbus doen waait hij uit mijn handen het weiland in tussen de geiten.......na 3x een heeeeel lelijk woord te hebben gezegd de post in de fietstassen gedaan, over het hek geklommen en achter de enveloppe aan. Daarna weer over het hek en de post in de brievenbus. Als de boer voor het raam stond heeft hij in ieder geval een leuke ochtend gehad :lol:

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

30
getverderrie ......wat goor :o ....tijdens de bezorging passeerde ik een werknemer van een "reinigingsbedrijf" op het trotoir en hij haalde zijn Henkie te voorschijn om vervolgens tegen zijn eigen vrachtauto te piesen ....... gewoon tussen de huizen in de bebouwde kom :o ...... je leest het goed : "een reinigingsbedrijf " :oops: :oops:
Postbezorger Sandd
cron