ejtnaaD66

1
Hallo allemaal

Ik ontdekte pas dat er dus een forum is voor postbezorgers, leuk !

Sinds 8 juli 2004 ben ik postbezorger bij Sandd en ik heb ook een aantal jaar voor DHL gelopen tot die werd overgenomen.

Ik vind het heerlijk om m'n rondje te mogen lopen 2 x per week, lekker buiten en je doet leuke contacten op.
Het is alleen jammer dat je nog maar 1 wijk mag hebben..........

O, ja ik ben een vrouw van 47 met 2 volwassen kinderen waarvan er nog 1 thuis woont.
Al bijna 27 jaar gelukkig getrouwd met de huismeester van het flat waar wij ook wonen in Delft-Zuid.

Re: ejtnaaD66

5
Welkom op de site ejtnaaD66. Ik heb ook voor DHL Selektmail post gelopen. Jammer dat die gestopt is. Was mooi extra salaris. Nu loop ik folders en kranten erbij. Ik moet toch wat. Ben 58 jaar dus zo makkelijk kom ik niet meer aan werk. De zuster van de thuiszorg zei dat ik door ervaring met de verzorging van mijn man zowat bij hen kon gaan werken. Maagsondevoeding verwisselen, water toedienen met evt. medicijn erbij, stomazak verwisselen. Ben een halve zuster. :lol: Nou ja, wie weet doe ik het nog wel als de nood hoog wordt.

Re: ejtnaaD66

6
Dank jullie wel voor de reacties (Y)

Ik combineer m'n werk ook met mantelzorgen postbode7 (een vrouwtje uit ons flat waar ik inmiddels een hel hechte vriendschap mee op heb gebouwd)
DHL was inderdaad een leuk extra salaris erbij, folders heb ik ook wel gedaan vroeger maar ik vind het nu wel best zo.

Oke het was een flinke stap terug financieel maar daar wen je ook wel weer aan.

Re: ejtnaaD66

8
Ha Ejtnaa! Welkom op het forum!! Ben niet Elisa, maar aangezien ik hier nu toch ben haha, kan ik ook je vraag wel even beantwoorden. Je kunt een berichtje sturen naar Ief. Dat is de eigenaar van dit forum. Hij kan dan het Sandd gedeelte voor je openzetten.
cron