sssandra zegt hallo

1
Beste mensen,

Ik ben hier al sinds een paar jaar angemeld maar heb alleen maar stilletjes meegelezen. Toendertijd was ik bij PostNL (toen nog TNT Post) als postbezorger begonnen. Helaas beviel me er het een en andere niet en ik ben er weer heel snel mee gestopt. :D
Nou ja, het post bezorgen op zich vond ik eigenlijk niet zo'n slecht werk en daarom heb ik me vorig jaar bij Sandd ingeschreven. Ze hadden in die tijd geen wijk vrij maar dit voorjaar werd ik gebeld of ik voor 4 maand een wijk wil overnemen voor een bezorger die wat langer verlof wil nemen.
Dit vond ik een prachtig idee en ik kon ook al meteen, voor dat de 4 maanden ingingen enkele keer als invaller lopen.

Tot op nu bevalt het me uitstekend, de vrijheid die ik heb stel ik zeer op prijs. Niemand zegt me hoe ik moet lopen, dat bepaal ik zelf. Ik kan lekker vroeg beginnen en ben meestal al klaar als de PostNL-collega's pas op pad gaan. Het contact met de coordinator is prima. Ik voel me dus in een nieuwe wereld terecht gekomen. ;)

Ik hoop dat ik hier nog de een of andere tip kan opdoen en gewoon lekker mee mag kwebbelen.

Groetjes,
sssandra

Re: sssandra zegt hallo

2
Welkom bij sandd, en op het forum en ja je moet soms echt onder aan de ladder beginnen! wie weet heb je zo een eigen wijkje! heel veel succes voor die 4 maanden! en ja bij sandd is het idiaal! :D
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: sssandra zegt hallo

3
@ssandra


welkom ssandra :P
tip.. gewoon elke maandag bellen of er nog wijken zijn afgemeld.. ivm ziekte.. Niet netjes afwachten :idea:
in het begin elke wijk accepteren dan kunnen ze al snel niet om je heen.
en omdat je er nog in moet komen , geef aan dat je in de zomerweken beschikbaar bent. ( voor zover dat zo is )

@har

hee ssssst.. jij bent toch op vakantie har :roll:
je hebt wel het mooiste weer van de wereld he deze dagen.
maar je hebt gelijk.. al blijven we onder aan de ladder toch :lol:
maar zonder ons.. wordt er GEEN post bezorgd en dus door sandd niets verdiend.

Re: sssandra zegt hallo

5
Welkom sssandra. Zelf werk ik wel bij postNl (en inderdaad het late begintijdstip is hier wel een groot nadeel, het contact met leuke collega's, ziekte-en pensioen regeling en een vast aantal contract-uren weer een voordeel), dus tips over SANDD kan ik je niet geven, maar volgens mij heb je al nuttige info gehad van Carla41.

Tja en de tips over werken bij warmte, koude, sneeuw en regen had je vast al gezien bij tips en tricks :)

Re: sssandra zegt hallo

6
@Carla
ssssttt??? ja ik ben op vakantie, maar betekend niet dat ik in de late avonduurtjes niet ff kijkt of er nog leven hier is!
mooiste weer van de wereld? ik ben vandaag ik belgie geweest, het was 25 graden... maar eh tegen half 8 begon het toch echt de hozen!!!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron