even voorstellen

1
Ik heb al een paar berichten geplaatst, maar ik had me nog niet voorgesteld. Dus bij dezen.

Een jaar of 10 geleden heb ik een jaartje als postbode gewerkt bij tnt/tpg/ ( ik heb geen idee meer wat de naam was :oops: ). Dat vond ik toen erg leuk. Nu werk is dus, naast mijn studie en de zorg voor mijn twee kindjes, als postbezorger voor Sandd. En dit bevalt mij tot nu toe ook prima.

Het sorteren valt me reuze mee en gaat lekker snel.
Het bezorgen viel me in de eerste week zwaar tegen, het was veel handiger geweest als de vorige bezorger mij een keer had meegenomen en de ins en outs van de wijk had verteld. Nu moest ik veel dingen zelf uitzoeken en dat werkte heel demotiverend. Nu twee weken later gaat het heel goed en vind ik het heerlijk. Ik ben wel een kletskous, dus ik moet wel oppassen dat ik onderweg niet te lang sta te kletsen want dan ben ik dadelijk de hele dag zoet :D

Re: even voorstellen

2
@djaena
Nog een keertje welkom :!:
even googlen en je hebt de route voor je liggen.(routeplanner .. zie je hoe de huisnr.s" lopen".En dan maak jij je eigen ideale route :D

bij een onbekende wijk loop/fiets ik hem altijd vooraf 1 keer door om te zien
of ik alle nummers kan vinden en of de door mij gemaakte google route
nog verbeteringen nodig heeft.

Re: even voorstellen

3
Ook namens mij van harte welkom!

Een maand of twee geleden hield een mevrouw met een kindje in een buggy mij aan waar ze kon solliciteren voor Sandd. Ze had ook een kindje maar wilde het wel proberen te combineren. Ik loop in de wijk Malburgen in Arnhem en had toevallig een advertentie gezien waar ze voor een ander deel van Malburgen iemand zochten. Aangezien ze in Malburgen woont was dat wel ideaal. Ik zei dat als ze meer wilde werken en verdienen ze beter voor Postnl kon gaan, maar twee dagen in de week was prima voor haar. Ik meende haar een week voordat ik met vakantie ging te zien fietsen met Postservicetassen. Ik wist niet zeker of ze het was en ze fietse net iets te ver weg. Zou wel leuk zijn als het haar inderdaad was en ze nu een wijkje bij haar in de buurt heeft. Daar waaar ze fietste zijn gezellige straten. Heb daar ook wel eens een paar keer ingevallen.
cron