ik stel me even voor

1
Hoi Allemaal

Ik ben Marcel, 35 jaar oud en ik werk sinds 5 maart dit jaar voor Sandd. Begin dit jaar heb ik me opgegeven via de website van Sandd en eind Februari werd ik gebeld door Sandd of ik nog beschikbaar was en dat was ik dus maakte ik een afspraak en ben toen naar Zutphen gegaan en daar heb ik een heel erg goed gesprek gehad en een duidelijke uitleg hoe alles werkt bij Sandd.

Ik bezorg in mijn eigen wijk en dus ook in mijn eigen straat, ik kan dus tussen door makkelijk even naar huis en ik heb al vaak een extra wijk gehad en die sluiten aan op mijn eigen wijk. Ik ben erg tevreden over het bedrijf en ook heb ik een goed contact met mijn contactpersoon.

Het sorteren van de post in het begin ging nog wat moeizaam maar door het vaak te doen gaat het van zelf erg gemakkelijk en ik ken de straten en ook de vrijheid vind ik erg fijn niemand die mee kijkt.

ik hoop nog voor een langere tijd voor Sandd te mogen werken (Y)
Sinds Maart 2013 bezorger bij Sandd

Re: ik stel me even voor

4
Welkom bij Sandd Marcel en ik hoop dat je nog net zo enthousiast bent als je net je salaris hebt ontvangen. Zet je beste beentje voor en bezorg alles op de goede dag in de goede brievenbussen. Duw de post helemaal door en sluit het klepje. Dat waarderen de mensen. Zo laat je kwaliteit zien. Dat is goed voor jezelf, voor Sandd en voor alle collega's. Laten we met zijn allen tonen dat klanten met een gerust hart de post aan ons kunnen overlaten.

Re: ik stel me even voor

5
postbode7 schreef:Welkom bij Sandd Marcel en ik hoop dat je nog net zo enthousiast bent als je net je salaris hebt ontvangen. Zet je beste beentje voor en bezorg alles op de goede dag in de goede brievenbussen. Duw de post helemaal door en sluit het klepje. Dat waarderen de mensen. Zo laat je kwaliteit zien. Dat is goed voor jezelf, voor Sandd en voor alle collega's. Laten we met zijn allen tonen dat klanten met een gerust hart de post aan ons kunnen overlaten.
Dank voor je reactie, ik vind het nog steeds leuk ook na 5 maanden. Ik heb nog geen klachten gehad van mijn teamleider en ik doe me best om alles goed te doen. Mijn contract word zelfs met 1 jaar verlengd
Sinds Maart 2013 bezorger bij Sandd
cron