Postbooie

1
Hallo allemaal,

Ik kwam bij toeval dit forum tegen voor Postbezorgers.. grappig. Had me aangemeld met een ander account maar Outlook weigert dienst dus dan maar deze. Postbooie, zoals ze hier plat zeggen.
Ik ben 39, WIA trekker om het grappig te houden haha, en net drie weken geleden begonnen met postbezorgen voor Sandd via Reli. Waarom postbezorgen? Nou ik ben een half jaar geleden zwaar op mn bek gegaan met het oppakken van mijn oude beroep. Supermarktmanager, ik dacht dat ik dat wel weer kon na 5 jaar ziekte. Nou dat viel heel heel zwaar tegen. Psychisch weer in de put geraakt, en nu pak ik het maar eens anders aan. Beginnen met een klein baantje, en dan zien we wel weer. Qua verdiensten is dit niet veel, maar ach, als je maar lekker bezig bent en op deze manier je plek in de maatschappij weer kan vinden dan vind ik het wel prima zo. Ik hoef niet zo nodig meer die 3000,- p/m te verdienen, ja oke mooi bedrag, maar na een vreselijke ziekte (kk) en een depressie praat je wel anders. Beter genieten van het leven en een goede gezondheid is onbetaalbaar.

Groetjes, de Postbooie
cron