Jean

1
Aangemeld om wat rond te neuzen en eventueel mee te babbelen. Werk alweer drie jaar voor Sandd, op het moment vier wijken. Kan ik ook op het afgeschermde gedeelte voor Sandd bezorgers komen?
Gr. Jean

Re: Jean

2
Hoi Jean, welkom!
aanvragen voor het afgeschermde deel doe je bij ief de beheerder zie onder aan dit forum.

hoe krijg jij het voor elkaar om 4 wijken te lopen? sandd geeft toch slechts de mogelijkheid tot 1 vaste wijk?
of werk je voor een onderaannemer?

Re: Jean

3
Carla41 schreef:Hoi Jean, welkom!
aanvragen voor het afgeschermde deel doe je bij ief de beheerder zie onder aan dit forum.

hoe krijg jij het voor elkaar om 4 wijken te lopen? sandd geeft toch slechts de mogelijkheid tot 1 vaste wijk?
of werk je voor een onderaannemer?
Ik heb twee vaste wijken, de andere twee zoeken ze nog een nieuwe voor.

Re: Jean

7
slagvaardige schreef:Hoelang ben je bezig met sorteren? Wordt de post een beetje op tijd aangeleverd?

Welkom aan boord trouwens!!
Krijg de post meestal rond het middaguur. Afhankelijk van de hoeveelheid post hoe lang het duurt uiteraard. 1 a 2 kratjes post half uurtje, 3 a 4 kratjes uurtje. Dus als ik 4 wijken met aardig wat post heb dan ben ik wel een hele middag onder de pannen!

Re: Jean

10
Misschien dat we wat meer reclame moeten maken op andere media zodat we wat meer collega's over de vloer krijgen. Dit forum vind ik fijner dan kletsen met collega's op Facebook e.a. .
Zeker ook het besloten deel van het forum.
cron