Re: Stel je in dit forum voor!

131
Je kan alleen goed constateren als je GOED leest. En ik schreef dat Ik in de wijk waarin ik veel klets, WEL aan mijn tijd kom. En in de wijk waarin ik dat niet doe, juist niet. Dat geeft te denken dat de tijden niet kloppen. Ze worden ook bepaald door een computer, ook de looproute. Dat kan dus nooit reeel zijn. Ik loop mijn wijk nooit zoals ie ligt.

Re: Stel je in dit forum voor!

134
Je frustratie gaat toch over dat"" je denkt... dat de tijden niet kloppen.
Ze worden ook bepaald door een computer, ook de looproute. Dat kan dus nooit reeel zijn. "

en als je dat op een forum plaatst vraag je om een reactie.
dit is mijn reactie.
daar hoef je het niet mee eens te zijn.

Re: Stel je in dit forum voor!

135
Maar lieverd !

Ik BEN niet gefrustreerd... Ik zal mijn nummer eens geven in een priveberichtje, dan kan je in mijn stem horen dat ik helemaal niet boos ben. Je leest op internet alleen maar tekst. Je hoort ook geen emoties en ziet geen lichaamstaal. Je oordeelt alleen te vlug door te stellen dat ik mijn tijd niet haal door te veel te kletsen. Dus antwoord ik je dat ik in de wijk waarin ik dat doe, juist WEL aan mijn tijd kom. Gewoon een kwestie van lezen... andes kan je ook niet constateren.

Re: Stel je in dit forum voor!

136
@Ronald

Hou toch op Ronald, ik krijg hier de slappe lach van. :lol:
Fijn dat je niet gefrustreerd bent.
we praten aardig langs elkaar heen. :D

Oke in je ene wijk haal je de tijden wel, met regelmatig een praatje.
in je andere wijk haal je de tijden niet.

Laat een collega mee lopen ( op een piekdag!) als deze de tijd ook lang niet haalt haal je je gelijk voor je tc ,
anders heb je pech.


Ik hoop oprecht voor je dat je een Postnl contract krijgt aangeboden.
ik geef je mee.. verkijk je niet op de looptijden.. die worden alleen maar scherper..

Re: Stel je in dit forum voor!

138
Carla41 schreef:@Ronald

Hou toch op Ronald, ik krijg hier de slappe lach van. :lol:
Fijn dat je niet gefrustreerd bent.
we praten aardig langs elkaar heen. :D

Oke in je ene wijk haal je de tijden wel, met regelmatig een praatje.
in je andere wijk haal je de tijden niet.

Laat een collega mee lopen ( op een piekdag!) als deze de tijd ook lang niet haalt haal je je gelijk voor je tc ,
anders heb je pech.


Ik hoop oprecht voor je dat je een Postnl contract krijgt aangeboden.
ik geef je mee.. verkijk je niet op de looptijden.. die worden alleen maar scherper..
Ja precies, die kloppen dan toch niet :)
cron