dit is houtmannetje

1
Hallo,

Mijn naan is Gert-Jan en ben al 25 jaar bezig als meubelmaker en sinds een jaar of 4 tevens als beeldhouwer in hout, vandaar mijn nick "houtmannetje"
omdat sinds de recessie mijn omzet drastisch is gedaald zocht ik naar werk wat te combineren was met mijn eigen werk (flexibele tijden en geen 40 uur in de week)
toen was postbezorgen dus een leuke optie
Dat postbezorgen doe ik nu iets meer dan een half jaar, ik vind het werk leuk omdat je lekker buiten bent en in je eigen tempo kan bezorgen, snel als je vroeg klaar wil zijn ( dan ga ik lekker naar mijn atelier)
en op ut gemakkie als je die dag gewoon even lekker van buiten zijn wil genieten of als het veel post is en ik toch niet meer naar mijn atelier kan (soms is het zoveel post dat ik toch stevig door moet om het weg te krijgen)

ik loop bij global mail sinds dit jaar twee wijken in de a en de b-slag vorig jaar 3 in de a en 4 in de b maar sinds VERONICA mag ik dat niet meer kreeg alleen vorige week met die flyers wel die derde wijk in de a maar niet in de b :twisted:
bij sandd loop ik 1 wijk in alletwee de slagen (geen overlap met global mail of vsp)
en bij netwerk vsp liep ik 1 wijk maar sinds deze maand loop ik er 2 en vanaf volgende maand loop ik er 3 (de 2 wijken die ik al liep zitten op een 100 adressen na in de overlap met mijn 2global mail wijken) en das wel lekker in de b-slag

werken met hout blijft mijn passie maar postbezorgen is een leuke aanvulling
Afbeelding
cron