This is Femmigje!

1
Hoi allemaal!

Hier Gerdien (25 jaar, uit Dronten en femmigje is tweede doopnaam); vol enthousiasme twee weken geleden begonnen met het lopen van post voor DHL! :D Ook aangemeld bij concurenten, maar DHL had als eerst onze wijk vrij... Heerlijk dichtbij!
Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen, want mijn man studeert nog en daardoor kunnen we vaak samen lopen of zo nodig voor de ander... ;)
Ik ben mij gaan interesseren voor postbezorgen nadat ik de verhalen van mijn nicht had gehoord die voor Sandd loopt en het leek mij een goede/ gezonde afwisseling op mijn werk in het ziekenhuis als verpleegkundige! Omdat ik wat meer informatie zocht over het 'postbezorgen' kwam ik hier terecht. Want verder is er bar weinig te vinden! Hopelijk kunnen we veel van elkaar opsteken en veel ervaringen/ leuke verhalen uitwisselen!

Groetjes!

Re: This is Femmigje!

2
Hoi Gerdien,

Welkom op het forum. Goed om te horen dat je op zo'n manier op dit forum beland bent, daar is het namelijk ook voor bedoeld. Het post bezorgen is vaak wel goed te combineren met andere werkzaamheden, doordat je je tijd zelf kan indelen. In ieder geval succes met lopen enzo!
cron