WYFOSI komt ook gezellig meekletsen

1
Haihai, hier ist ik dan!

Tis nog niet geweldig druk op dit foorum zie ik, maar dat komt vast vanzelf.
Ik ben postbezorger sinds een half jaar, en hoewel ik eigenlijk had verwacht
(mezelf kennende, haha...) dat ik bij slecht weer af zou haken, vind ik het nog
steeds leuk om te doen! Ik loop voor de blauwe, op-één-na-grootste, haha :lol:
Sorteren doe ik altijd lekker in de serre, op een heerlijk ruime tafel van 1.10m. X 2.20m.
en mijn post breng ik rond met mijn Superkar. Ik bezorg in 2 wijken.

Re: WYFOSI komt ook gezellig meekletsen

2
Welkom Wyfosi. Het is inderdaad nog niet heel druk, maar ik zie al dat jij daar verandering in gaat maken. Goed bezig!

Ook leuk dat je het bezorgen leuk vind natuurlijk. Doe je er nog iets naast, school, gezin of ander werk? Het post bezorgen is in ieder geval vaak goed te combineren.

Re: WYFOSI komt ook gezellig meekletsen

4
Dan komt Anne, (voor zover ik dit de afgelopen dagen al niet deed) ;) :lol: , ook meekletsen als het mag.
Ik bezorg al een half jaar, en net als Wyfosi voor de blauwe groep. Sinds een week heb ik er een 2e wijk bij :D
Ik vind het tot nu toe leuk werk om te doen, en na zo'n winter, met prachtig bezorgweer :evil: :? , ga ik gewoon lekker door. Het lekkere voorjaarsweer zal er nu toch wel eens aankomen.
Kortom lekker sporten in de buitenlucht, en het verdient ook nog :lol:
Enne...het is prima te combineren, met de verzorging van mijn gezin, de huishouding, en diverse vrijwilligerstaken her en der. :)

Re: WYFOSI komt ook gezellig meekletsen

5
Inderdaad, het voorjaar, zucht........ :roll:
Ik merk al wel dat de vogeltjes wat levendiger worden enzo, dus dat is een goed teken, haha! :D
Mijn wijken zijn gewoon twee woonwijken, en een heeel klein stukje industrieterrein.
Hoorde ik vorige week waarempel toch midden in de woonwijk (wel in een deel waar wat hoge bomen
staan...) een specht hameren! Daar kan ik nou echt van genieten. :P
cron