Hello & bedankt voor jullie reactie

Wat mijn werk betreft: het is niet alleen het werk zelf, het is de hele sfeer, de on-collegiale collega's, en waarschijnlijk het feit dat ik te veel verantwoordelijkheden krijg en daardoor raak ik snel overspannen

. dus zijn er meerdere factoren waardoor ik me niet op mijn plek voel waar ik nu werk. Hier werk ik een half jaartje en daarvoor had ik 8 jaar op kantoor gewerkt.
Ik ben gewoon toe aan iets anders, iets meer praktisch, meer relaxed; ik ben een heel praktisch mens, ik vind het leuk om fysiek bezig te zijn, gewoon
dingen te doen 
Geld: interessert me niet zo, ik wil juist iets verdienen om te kunnen mee helpen in het huishouden (mijn man werkt fulltime en we zouden misschien met 1 salaris kunnen leven maar dat hij alleen moet werken vind ik het niet correct, als het kan, moet iedereen in het gezinnetje zijn steentje bijdragen, vind ik) en om af en toe iets leuks voor onze dochtertje te kunnen kopen.
Omdat de uren bij de post te weinig zijn, zat ik te denken om ook bij een supermarkt te solliciteren, en misschien de twee te combineren. Dan kom ik uit op ong 20uur/week en dat vind ik goed.
Dat was een beetje mijn verhaal

Fijne dag
I.