Sinds enige weken ben ik zg didoza bezorger bij Postnl. Voor wie het niet mocht weten didoza staat voor dinsdag, donderdag en zaterdag, dit zijn dan de drukke dagen voor Postnl. Ik ben gepensioneerd, en om thuis niet te veel achter de computer te zitten, ben ik dit maar gaan doen. Maar wat een kennismaking, ronduit gezegd een grote puinhoop. Nu begrijp ik ook waarom die reorganisatie bij Postnl zo chaotisch is verlopen. Werk nu voor de 5e week bij Postnl, en ik heb mijn directe leidinggevende nog niet gezien. Wel een aantal keren gesproken, alleen telefonisch. Heb niet eens de helft van de uren gewerkt in de eerste drie weken. Werd telefonisch met iemand meegestuurd, dan was de wijk klaar en wist ik niet wat ik de volgende werkdag moest doen. Dan maar weer bellen om te vragen hoe dit nu precies zat, de helft van de tijd was mijn leidinggevende niet aanwezig, en wist niemand wat ik moest doen. Dat heeft dus zo'n drie weken geduurd, en inmiddels heb ik mijn vaste wijk. Ook al meerdere malen 1 a 2 uur op mijn post moeten wachten op het depot, een keer was mijn post zoek, en ben ik (na overleg) maar naar huis gegaan. Dit was dus in een notedop mijn kennismaking met Postnl, is die van jullie ook zo soepel verlopen???

Posthaas