Re: heee allemaal

11
postbode7 schreef:Welkom Daantje. Wat deed je voor werk voordat je bij Sandd kwam? Werk je alleen voor Sandd of heb je nog een ander baantje door de week. Hoe dan ook. Veel bezorgplezier met liefst veel goed weer.
Dankjewel! Ik heb hiervoor een werk school combi gedaan als verkoopchef toen ik hier klaar mee was ben ik indienst gebleven tot ik en operatie heb gehad, en door de bedrijf er uit ben gegooid omdat ik door het herstel wat niet goed ging niet overgeplaatst kon worden... Dus op dit moment is sandd meer iets om iets te hebben voor me zelf en om te kijken of ik zo kan herintreden in de arbeidsmarkt want volgens de artssen mag ik nog niet werken...

En dat hoop ik ook ziet er alleen nog moet best uit voor dinsdag :lol:

Re: heee allemaal

13
Gelukkig is het droog gebleven... Gisteren om 3 uur kwam de post, binnen had leuk geweest als de rest er ook bij had gezeten :P dus vanmorgen kwamen ze dat brengen dus snel sorteren en post gelopen ben totaal 4 uur bezig geweest! Op naar het sneller lopen en sorteren

Re: heee allemaal

14
had je de wijk al een keer proefgelopen/gefietst.
a/d hand van de stratenlijst die je ontvangen hebt?

om te checken of je alle huisnummers kan vinden en hoe de nummers even/oneven lopen
waar je het beste je fiets kan neerzetten.... ik vind in het midden van een straat wel prettig.
fiets niet te ver weg en ik loop dan een rondje..


en noteer dan... 2- 22+ 21-1 ; 24 - 48+ 47 - 23... dan leg je dat thuis op het laatst zo in je bundels weg.

het is toch de eerste paar weken wat schaven , komt vanzelf.
over een paar weken gaat het we sneller hoor daantje :P
.

Re: heee allemaal

15
Ik had er wel door geen gefietst maar als je dan voor het echie gaat merkte ik opeens dat het handiger was om toch anders te lopen :P

Dat van het lijstje ga ik gelijk uit proberen donderdag...
Want het lopen ging beter dan het sorteren :P

Dankjewel voor je tip :!:
cron