Voorstellen

1
Hoi,

ik ben Jetje en werk sinds 3 weken als postbezorger bij Sandd. Hoe lang het gaat duren geen idee, want ik ben op zoek naar een nieuwe baan. Na 19 jaar op gewerkt te hebben ben ik ontslagen vanwege de crisis.
Ik verdien niets met het werken bij Sandd, alles wat ik verdien wordt namenlijk gekort op mijn WW uitkering.
Waarom ik dan door weer en wind toch post bezorg ;) ? Omdat ik gek wordt van het thuis zitten, en een bijkomend voordeel: ik krijg gratis beweging, haha!

Groeten, Jetje

Re: Voorstellen

2
@Jetje

Welkom Jetje..
ik neem aan dat je 75 niet je leeftijd is?
Succes bij het bezorgen.., je valt met je neus in de "postcodeloterij agenda,s".... :lol:

Moet je bij de post werken dan.. kunnen ze dat verplicht stellen bij het UWV?
Je kan toch geen volledige week maken op deze manier?

Re: Voorstellen

3
Welkom Jetje,

Ik werk alweer 3 jaar voor PostNL. Ik vind het nog steeds leuk om te doen. Het leuke is, de mensen die ik tegenkom, die van alles vragen, over de post, naar straten. En het mooie is dat ik ze na 38 jaar wonen nog de weg kan wijzen kan ook.

Re: Voorstellen

6
Succes met het zoeken naar een andere baan Jetje en tot dan toe veel plezier met het bezorgen van de post. Het is nu wel even heftig. Eerst die koekdozen en binnenkort de PCL agenda's. Daarna zijn we even van de superpartijen af. De Ikeagidsen heb je dus gemist. Hopelijk heb je voor volgend jaar weer een nieuwe baan. Zet ondertussen je beste beentje voor en bezorg de Sanddpost zo goed mogelijk en op de juiste dag. Jammer dat je nu al je salaris aan het UWV moet afstaan. Dat schiet ook niet op. Toch moedig dat je bent gaan bezorgen terwijl het toch winter wordt. Werk ze morgen.
cron