Re: blogje har099bezorgster!
202Hoi Claudia,
Zoals je weet gaan per 1 november alle wijken van Sandd de molen in, en ik heb al gezien dat de HAR_079 dan gaat verdwijnen.
We zijn momenteel heel druk bezig met een nieuw computersysteem en met de indeling van de wijken.
Ik heb even op de planning gekeken, en zoals het er nu naar uit ziet, zijn de vrijdagen ongeveer net zo druk als de dinsdagen.
Misschien iets drukker, maar niet meer zo druk als de afgelopen weken.
Mijn vraag aan jou is dan ook, of je de wijk tot 1 november wil blijven lopen, omdat hij er dan toch af gaat.
Die zag ik even niet aankomen! 
Zoals je weet gaan per 1 november alle wijken van Sandd de molen in, en ik heb al gezien dat de HAR_079 dan gaat verdwijnen.
We zijn momenteel heel druk bezig met een nieuw computersysteem en met de indeling van de wijken.
Ik heb even op de planning gekeken, en zoals het er nu naar uit ziet, zijn de vrijdagen ongeveer net zo druk als de dinsdagen.
Misschien iets drukker, maar niet meer zo druk als de afgelopen weken.
Mijn vraag aan jou is dan ook, of je de wijk tot 1 november wil blijven lopen, omdat hij er dan toch af gaat.

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

203@tobo
ik heb nog geen naam voor me boek
ik heb nog geen naam voor me boek

is back since 8/7/13!

204HoiHoi,
Je eigen wijk zal wel blijven bestaan, er zullen alleen straten bij of afgaan.
Ik heb momenteel nog niet zo heel veel kijk er op.
Als het goed is, komt er een donderdag en anders een maandag een brief in de krat met de nieuwe stratenlijst.
Nou whoehoeee!
Je eigen wijk zal wel blijven bestaan, er zullen alleen straten bij of afgaan.
Ik heb momenteel nog niet zo heel veel kijk er op.
Als het goed is, komt er een donderdag en anders een maandag een brief in de krat met de nieuwe stratenlijst.

is back since 8/7/13!

205@har
nou dat is een geruststelling.. je eigen wijk zal blijven bestaan alleen zullen er straten bij of afgaan
ws.. gaat de har079 dan verdeeld worden over andere wijken..
heb je al gevraagd of je inkomsten dan ook zomaar kelderen... ( door het verdwijnen van de wijk) of stijgen?
kan me wel voorstellen dat je met de winter op komst op vrijdag het wat rustiger wil hebben bij sandd
volgende week = het echt rustig har.! maar dan nog 2 weken onbekend...
houd gewoon een slag om de arm en zeg ik wil het wel proberen tot eind october maar
als er een hoos aan post komt op vrijdag... dan mag je die 2e wijk ... zelf
doen.
nou dat is een geruststelling.. je eigen wijk zal blijven bestaan alleen zullen er straten bij of afgaan

ws.. gaat de har079 dan verdeeld worden over andere wijken..
heb je al gevraagd of je inkomsten dan ook zomaar kelderen... ( door het verdwijnen van de wijk) of stijgen?
kan me wel voorstellen dat je met de winter op komst op vrijdag het wat rustiger wil hebben bij sandd

volgende week = het echt rustig har.! maar dan nog 2 weken onbekend...
houd gewoon een slag om de arm en zeg ik wil het wel proberen tot eind october maar
als er een hoos aan post komt op vrijdag... dan mag je die 2e wijk ... zelf

206@carla,
ik wil maar 1 wijk, aangezien ik verplicht bent op vrijdags om half 11 op me andere werk te zijn.
mijn leidinggevende zegt dat het de hele maand rustig wordt. ik hoop 1 ding dat er straten bij de har 099 bij komen en niet afgaan! zou niet kunnen bedenken welke straten dat zou moeten zijn.
ik wil maar 1 wijk, aangezien ik verplicht bent op vrijdags om half 11 op me andere werk te zijn.
mijn leidinggevende zegt dat het de hele maand rustig wordt. ik hoop 1 ding dat er straten bij de har 099 bij komen en niet afgaan! zou niet kunnen bedenken welke straten dat zou moeten zijn.
is back since 8/7/13!

208@pieter,
Dit geldt voorlopig alleen voor de onderaannemer *religroep*, van de rest van de onderaannemers, weet ik niks!
En ja, als je voor de onderaannemer van religroep werkt, dat geldt letterlijk voor alle wijken.
Dit geldt voorlopig alleen voor de onderaannemer *religroep*, van de rest van de onderaannemers, weet ik niks!
En ja, als je voor de onderaannemer van religroep werkt, dat geldt letterlijk voor alle wijken.

is back since 8/7/13!

209In de bode heb ik ook iets gelezen over de verandering van de wijkindeling. Het staat bij Wijkoptimalisatie Sandd Maps 2.0. Nou als depot Breda/Oude Baan aan de beurt is (daar valt mijn dorp ook onder) hoop ik dat ik er alleen straten bij krijg en dat er geen straten af gaan. Van dat laatste zou ik flink balen. Ik houd van veel post bezorgen maar ook van geld verdienen.
Nou geniet ik van de extra wijk die ik er al weken bij heb. En het was vandaag toch gaaf weer ondanks de onterechte slechte verwachtingen. Hopelijk voor jou gaan er bij jou ook geen straten af.