Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

341
Vrijdag de 15 e

Glibber de glij en ik ben niet blij, vandaag. Maar ok we gaan vroeg van start ook ivm de regen, ach die hou je toch niet tegen.
Trek maar meteen de regenbroek aan want de buien zie ik al hangen, de mist ook.
Ben helemaal niet fit de laatste tijd en nu ook niet, kom langzaam aan vooruit, lijk wel een bejaarde zeg!
Heel voorzichtig moet ik fietsen want het is spekkerderspek glad. Van dat vieze smelt sneeuw met ijzels erdoor, nu dan weet je t wel. En het is niet mijn stijl om niet te gaan bezorgen.
Je kunt altijd proberen toch. En we hebben aardig wat te doen. De Pc loterij is weer volop van de partij.
Weer opgezadeld met een groot pakket erbij, sjonge jonge wat een ding. Stop ik in de fietstas voorop daar past ie maar net in.
En natuurlijk is er niemand thuis dus het moet weer mee, later tijdstip ga ik nog eens langs.
Verderop wordt het spannend, bij dat huis zijn vaker problemen, er woont een louche figuur en is hier berucht.
Politie komt juist de deur uit terwijl ik er met de post aankom. Ja dat maak je het pas echt mee. Dus ik blijf natuurlijk Story Prive Weekend geil kijken.
En ja even later komt er nog agent met de gast naar buiten. Hij zal wel weer wat hebben uitgespookt.
Ik sta met de blauwe brieven te wachten tot ik erbij kan. Er valt geen enkel woord, doodstil wordt ie afgevoerd.
Mja dat was het......dan.

Verder loopt het door de regen wel iets vlotter, de sneeuw is bijna weg. Ik vind nog paar leuke handige dingetjes, een T band, sleutelhanger met beestje, een AH mini olijf olie flesje, een pen die het doet, een muntje van de postcode loterij die ik liggen laat.
Haha eigenlijk vergeet ik dit altijd te vertellen, de dingetjes die ik vind onderweg. Zal ik onthouden!
Want geld ligt op straat, mjah soms.

Ben klaar nu, lekker eten en dadelijk in de studie boeken.

344
Dinsdag de 19 e Febr

De kids uit logeren en ik begin laat vandaag, half tien net als Sl V! Het is wel anders nu, vakantie en regen. Ik haast me niet want er is gelukkig ook geen schoolspits nu.
Koud is het niet maar toch krijg het de bibbers op den duur. Je wordt nat ook al heb ik de regenbroek al aan ondertussen.
Paar mensen vangen de post op bij hun keukenraam, alsof ze erop stonden te wachten.
Verveel weer zal het zijn want ik zie veel gezichten achter de ramen naar buiten loeren.
Nee ik vind geen leuke spulletjes vandaag op straat. Wel mn afgedankte bankstel die ik deze zomer op straat had gezet voor de milieu dienst.
Nu stond ie er toch weer!??? MMM vast even geleend door iemand.
Verder een natte boel het zou na 2 uur droog worden maar dat vind ik zelf te laat om te beginnen met de post.
Het kan zat qua tijd maar nee altijd smorgens is het lekkerste vind ik.

Motivatie was wel op nul vandaag moet ik eerlijk zeggen, bij het begin, als je bezig bent gaat het weer prima .
We hadden niet veel post, ik was in 3 kwartier klaar met 2 wijken sorteren. dat waren 4 kratten samen.
Donderdag zou het druk worden werd er gezegd. En droog weer op vrijdag .

345
Hier idem dito qua aantallen post. Weinig dus. Maar vrijdag komt er een heleboel. Ik zit dan volgens de prognose op de 2000 poststukken. (in totaal dan he? haha)

Ik ben extra vroeg begonnen want het zou gaan regenen volgens mijn man. Geen druppel gezien. Ja, nu begint het een beetje te miezeren. Maar ik heb in ieder geval lekker droog kunnen lopen.

Dus bedankt @Elisa voor het opvangen van de regen! Goed geabsorbeerd! (Y) :mrgreen: