Re: blogje har099bezorgster!

531
Bezorgdagje 26 april 2013

Hehe, ik ben klaar (14:51 uur)
Vandaag om 8 uur begonnen met sorteren omdat de post gisteren erg laat was. Ik had geen zin om nog tot 22:00 uur te sorteren, dus ben ik vanochtend maar begonnen.

Het regende hier de hele ochtend. Ik heb nog even gewacht tot het zo goed als droog was. Maar toen ik in de eerste straat kwam begon het weer en het hield niet meer op. Gelukkig veel gesealde bladen.

Bij een van de flats stond een hele oude mevrouw met twee loeizware boodschappentassen en een bos bloemen in haar arm te wachten tot haar man open deed. Na enige tijd deed hij dat. En ze zette de tassen en de bos bloemen in de hal. Ze vroeg, terwijl ze naar de auto liep (ik denk om de rest van de boodschappen op te halen) of hij wat boodschappen naar boven wilde nemen. Toen ik klaar was met de post bij die flat en het hoekje om reed keek ik even naar binnen en zag ik dat haar echtgenoot de bos bloemen pakte en de twee zware tassen voor zijn vrouw liet staan. Tssss dacht ik.. :?

Bij de moskee was het druk. Veel, erg veel mannen die er naartoe gingen. Misschien was er iets te doen? De straat stond vol geparkeerd. Vriendelijke mannen ook, want ze zeiden mij bijna allemaal 'gedag' (Y)

Zo, nu even lekker afmelden en dan een warm badje. Heb ik wel verdiend dacht ik zo.

Re: blogje har099bezorgster!

533
bezorgdagje 26-4-13

zo ik heb de 8 bakken weggekregen. ik was er echt niet blij mee! was ernorm blij dat ik gisteren klaar was met sorteren. toen ik om 8 uur begon, had ik zo iets van, waar ga ik beginnen? heb maar besloten om met de flatten te beginnen en veel later in de rijtjeshuisstraten. ik ben zeker tot 3 uur bezig geweest om alles weg te werken! maar eigenlijk niet veel meegemaakt vandaag. zag alleen bij een verzorgingshuis dat ze bezig waren met de kranten in de brievenbus doen, ik kloppen en dan maar bellen. na 10 min zagen ze mij uiteindelijk.. ik heel droog *doet u het erin of mag ik het doen?* de vrouw kijkt me aan zegt vervolgens *wat heeft u dan?* ik zo *eh last van me arm!* :mrgreen: *o u bedoeld dat niet? ik ben de postbezorgster!* :mrgreen: ook in het ziekenhuis.. ik denk oh ik blijf daar wel 10 min staan, maar nee hoor, werd binnen 2 min binnen gelaten!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

535
Ja, het hield niet over vrijdag. Het begon met wat langzaam gemiezer maar later ging het wat harder regenen. Tenslotte kon ik na 2 wijken 2 kleddernatte jacks te drogen hangen. Toen had ik 8 kratten post weggewerkt. Was aardig vroeg begonnen (net na 8 uur) en was pas om 13.15 klaar. Nee, dan is het vandaag beter weer hoor. Sommigen vroegen of ik dat weer besteld had. Nou, echt niet dus.
cron