Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

431
Vrijdag de 21 e Juni

Zomer, ja dat was t gisteren, vandaag regelrecht herfst. Maar ik had geluk dat ik de eerste ronde droog had, vroeg aan de bak dat ook.
De temp is heerlijk en ik geniet zelfs. Met veel UWV boekjes en brieven er extra bij tikt het best aan.
Blij dat t niet meer zo warm is en geen gedonder meer in de lucht, mazzel echt!
Met sorteren ging best wat mis dat ik paar keer verdikke terug moest, heb gisteren dus niet erg op staan letten zo bleek.
Het was koken en post sorteren tegelijk, iets wat ik niet prettig vin, doe liever eerst t een dan t ander.
Net toen ik binnen was kwam het met bakken uit de lucht, weer mazzel. Geluk gehad maar ja blijft het zo?
Niet dus. Na de vroege lunch ga ik weer op pad en ja hoor t begint toch te plenzen. Heb mn regenjack aan dus wie doet me wat. Maak het snel af want regen verveelt al snel. Maak klaag niet .Mensen kwam ik weinig tegen vandaag, t was zowaar best rustig op de weg.
Zelfs in de super was het rustig wat op vrijdag dus nooit is. T regende maar door en blij dat ik naar huis mocht.
Kletsnat ben ik niet geworden gek genoeg, hebben jullie daar ook zo de pest aan, dat jeschoenen vol water zitten en je regenpak op den duur lek lijkt omdat je zo zweet in dat ding?
Vandaag ontsprong ik die regendans met dito nat pak.

432
Dinsdag de 25 e Juni

nog even volhouden dan is het vakantie! De oordoppen gaan op met swingende soul disco en het weer doet een goed deuntje mee. Nat is het zeker want elke struik is een waterbom. Dus opletten maar.
De gasmannen zitten me ook in de weg, ze zijn nu her en der bezig .Ik wens ze een goede werkdag toe en zij mij ook gniffelend. Parkeren blijft een issue iets wat veel niet kunnen en pleuren het maar neer.
Maar ik piep er meestal net langs of door. Heb 1 x vast gezeten tussen een hek en een auto met de tassen. Hoe bedenk je het, ach laat zoiets nu maar aan mij over.
Jack was er ook weer en daar moest ik een Bon Prix in de bus doen, net daar dus. Jack hapte deze keer niet naar mn been, moet ie ook echt niet flikken want dan is het enkele reis schuurdak voor Jack. Heeft ie vast onthouden.
Met veel hallos en hoi s gaat mn ronde toch enigzins gezellig.
Het blijft ook droog vandaag. Na de lunch en luier pauze komt ronde 2, t spant erom want de lucht is donker.
Zie twee post nllers daar druk lopend hah in dit kleine wijk nog wel. Snap er niks van. Bedoel ik doe deze wijk alleen ook met hah.
Ha nog een slag post en dan even vakantie! Zin in!

434
elisa schreef:Ben er nog wel hoor, maar even niet aktief als bezorger, zit ziek thuis, het is geen griepje helaas. Maar ik trek het even niet meer, hele lage bloeddruk, maag darmen problemen, gewoon niet ok.

Dus even opladen en aansterken . Het kan zijn dat ze me ontslaan, met een OVO sta je nergens natuurlijk.

Vervelend die lappenmand en eventuele consequenties, Elisa! Maar wat niet gaat, dat gaat gewoon niet. Beterschap!
Iben laatst ook (2x) omgevallen omdat ik het echt niet meer trok. Tis zwaar werk als je niet fit bent. Ik hoop dat je een beetje bij kunt tanken, sterkte!

436
Ze zullen je heus niet zo maar ontslaan Elisa. Zeker niet als de ziekte van tijdelijke aard is. Ik neem aan dat je wel weer beter wordt. Als je al jaren voor het bedrijf werkt en ze tevreden met je zijn willen ze je heus wel houden. Ondertussen bezorgt een collega jouw post. Ben je weer beter dan meld je dat aan het depot en kun je weer zelf post bezorgen. Ik wens je van harte beterschap en ik hoop dat je weinig tot geen pijn hebt.

439
Hoi allemaal!Nee ik ben er nog wel! en ga zo op gesprek bij Sandd, dat wordt mijn werkgever want ze gaan ook in t oosten aan de slag.
Blijf dus bezorgen en heb nu mn dochter wel s geholpen met haar wijkje zoals vanmorgen bijv.
Zo bleefik een beetje in vorm als zij aan de toetsen zat!
En t was al snel raak met een zeer akelig mens, ik liep over haar grote terras stapte over een mini buxushaagje naar het naastgelegen grote terras om naar haar buren te lopen.
Je wilt niet weten hoe ze tekeer ging en me vertelde waar ikmoest lopen. De toon al meteen, ik dacht: wat een k wijf.
En zei: Ik loop over tegels mevrouw en niet langs uwer ramen, beschadigt niets dus.
Nee hoor ze ging maar door. Ik dacht, ik ben gewoon even het mikpunt whatever. En liep stoicijns door.
Volgende keer zal ze me vast weer te grazen nemen.
Dus avonturen zullen wel blijven haha, nee nee jullie zijn nog lang niet van me af.

440
OKEEEE!! He wat super! Kom je dan in dienst van Sandd? Misschien dat wij hier in het Oosten ook wel ooit in dienst kunnen komen dan.. Dat zou ik natuurlijk ook te gek vinden. haha. Voorlopig even afwachten.

Nou ik ben benieuwd hoe je gesprek gegaan is.

Ben zelf net klaar. Ja praat me niet van die dames die zo nodig grof mondeling geweld moeten gebruiken. Ik had er een week of twee geleden eentje die uit het raam begon te schreeuwen. Ze heeft een enorm grijs, zwaar, loodzwaar hek die je op moet tillen. Ik had mijn handen vol met post. Dat zware spul van twee weken geleden en liet even haar hek open staan. De toon waarop ze me vroeg of ik dat hek GV&&( in het vervolg wilde sluiten... Dan heeft ze aan mij een verkeerde. Als iemand het vriendelijk verzoekt, ben ik de beroerdste niet. Gaat het op deze manier.. dan... oeps.. vergeet ik het. Ja, is niet zo netjes. Ik weet het. Maar ik kom er gelukkig niet vaak. Over het algemeen sluit ik de hekken uit mijzelf. Maar bij haar niet. :twisted:

Fijn je in ieder geval weer te lezen.

Hoe bevalt je dochter het in de tweede? Druk he? Die van mij zit nu ook in de tweede. Veel huiswerk vergeleken bij vorig jaar. Nu heeft ze elke dag, van elk vak wel iets. :lol: