En ja, we werden weer eens losgelaten! Het was 08:00

Op me dooie gemak de post van wijk 1 gelopen, het was deze keer niet veel post, het vielt dus vies tegen!
Maar het was wel koud! echt zo winterachtige ochtend. Gelukkig schijnt de zon nu!
Het was 08:40 toen ik uiteindelijk klaar was.
Ik op me slakke tempo terug naar huis.
09:50 ik begin aan me 2de wijk. En uiteraad het was ochtendspits in de stad. je kon je kont nog niet keren of je werd bijna voor de voeten gereden door een auto die aan de verkeerde kant reed of door een fietser die een gaatje zag om uberout te gaan rijden. En ik tja ik pest de mensen dan erg graag en loop dan gewoon heeeeeel langzaam de straat over! En dan zie je echt een paar hele bozen blikken!

Op het einde, kwam op een pakkeerplek, en ja die weg loop niet bepaald vlak. Herriner me nog al te goed, de eerste keer dat ik daar toen me fiets wilde neerzetten, die bleef dus niet staan! Dus nu probeerde ik me fiets op een stoeprandje neer te plaatsen met me stuur tegen de lantaarnpaal. Komt er een bewoner, die kijkt me aan en loopt lachend weg! Ik maar denken, lach maar niet te hard, heb nog een belastingpapiertje voor je!

Komt thuis, me netjes afgemeld per de telefoon. Ze vonden het maar raar dat ik al zo snel klaar was, maarja wat wil je met 4 postbakken? dan ga ik toch echt niet in de middag rondlopen!
Ben benieuwt naar vrijdag