Re: blogje har099bezorgster!

111
Hier was het al niet beter. Bijna de hele tijd regen. Bah! Na de eerste ronde was ik al zo nat dat ik mijn reservejack heb aangetrokken. Dan was ik even wat droger. Maar na de tweede ronde was mijn reservejack ook net zo nat. Nu zitten ze in de droger. Hoop toch echt dat het morgen en overmorgen droog is. Morgen moet ik pakjes bezorgen en overmorgen moet ik zowat de hele dag met mijn man het verkeer regelen bij de jaarmarkt. Dan heb ik toch echt graag droog weer.

112
bezorgdagje 19/6/2012

Schrok van me eigen wekker vanochtend om 7 uur.. Even gauw wat geeten en om 8 uur de deur weer uit met me post!
Extremen last van me arm sins gisteren, en laat het nou net de arm zijn waar me post op ligt als ik rond loopt :(
Het zonnetje scheent, maar het was best nog wel fris, half slapend me wijkje gedaan.. Ondanks alles niet veel mensen gezien. om 10 over half 9 was ik klaar en ging ik rechtstreeks naar me 2de wijkje.. Wederom best rustig! en dat voor een dinsdagochtend. Netjes de weg gewezen toen het gevraagt werdt, tja sommige mensen moeten toch echt van te voren uitzoeken waar iets ligt hoor! Had lekker veel belastingdingetjes... loopt een dierenwinkel binnen, legt de blauwe envelop netjes op de toonbank.. Hoor ik die vrouw inneens zeggen *nee he niet weer zo blauwdingetje, ken je hem niet mee terug nemen?* Ik zo, jammer dat ze niet in het groen zijn he?? maar helaas ik ken hem niet mee terug nemen! :lol:
1 voordeel, de zon scheent heerlijk!

Ik had trouwens vandaag wel iets meer verwacht van de post, ik had maar 4 bakken, dat is wel een heel groot verschil met vrijdag :shock:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

113
Vandaag was het wel lekker weer. Droog en een zonnetje. Net zoals wij postbodes het zo graag willen hebben. Het zou mooi zijn als het de rest van de week ook zulk weer is. Dat lekkere weer bestel ik hierbij maar vast. Ben ik op tijd. :lol: Morgen ga ik het dorpsblad bezorgen. Blij dat er weer een kwam heb ik me als ervaren bezorger maar eens opgegeven om te helpen met bezorgen. Ik heb in tegenstelling tot de rest een flinke bezorgtas om mijn fiets waar lekker veel in kan. Bovendien zijn die bladen lekker dun. Service aan het dorp. Bovendien heb ik dan weer de gelegenheid om mijn conditie op peil te houden. Gelukkig komt dat blad maar 6x per jaar uit dus dat gaat nog wel.

116
bezorgdagje 22/6/2012

jaaah en we werden weer losgelaten.. heerlijk om 8 uur begonnen. Heerlijk die zon ook!
Had het niet zo druk, 3 bakken maar! Geen problemen tegen gekomen... Alleen ik heb wel iemands brievenbus gemolt voor een pakketje van blue band... dan moeten ze maar een grotere brievenbus neerzetten hoor! :lol:
En waarschijnelijk ken ik volgende week wel me fiets naar de fietsermaker sturen, ben vol op door glas gereden... Ik keek naar de grond en dacht eerst van, wat ligt daar op de grond? zat er met bewonering naar te kijken en dacht o shit! dat is glas! :( Maar dat mocht niet baten, het zonnetje maakte me weer blij! :) > volgende week 3 postwijken! Ben benieuwt!

118
Ik had maar 7 kratten met post dus dat ging wel. Het waren er wel 802 geworden i.p.v. 617 zoals voorspeld. Maar dat geeft niet. De eerste ronde zit al in de trolley dus na het eten kan ik dat ding zo de garage uitrijden en beginnen. En wel uiterst luchtig gekleed maar toch netjes. Lange broek en blauwe Sanddshirt erop. Werk ze morgen. Zolang het droog blijft ben ik al dik tevreden. Het leek hier te gaan regenen en onweren maar er zijn tot nu toe maar een paar druppels gevallen. Wel is het zwaar bewolkt.

120
ik heb 3 wijken... komt net van de verste daar heb ik dus mooi 2 uur overgedaan! :shock: toch maar voor de zekerheid me andere baan afgezegt... dat gaat me dan ook niet lukken, zou daar om half 2 moeten beginnen, dan ben ik hoogste net klaar met wijk 2 :lol: ! en nu ga ik er vandoor op naar wijk 2 :)