Re: blogje har099bezorgster!

141
Hahaha @Har! Leuke winkelier! ;)
Ik moest zelf ook lachen vanochtend. Ik liep in wijk 1 met allemaal blauwe enveloppen. Zit er zo'n meneer met een grijns op zijn snoet naar mij te kijken. Hij zegt: "Er is weer veel blauw op straat vandaag!" Ik: "Ja, alleen wel het verkeerde blauw!" :lol: Ik draai me om nadat ik de post in de bus heb gedaan, loop langs een joekel van een buxus en krijg me toch een lap spinneweb in mijn snoet. BAH!
Hij al lachend: "Ja, Karma is een B*tch!" hahahaha :mrgreen: :lol: :mrgreen:

144
Bezorgdagje 28/8/2012

Na 7 en half uur geslapen te hebben, nog doodop zijn van het sorteren, begon ik me dag lekker rustig.
Kwam me eerste straat binnen, kon wederom niet op me eigen plekkie staan...stomme zandberg! :lol:
Ik had me ikea-boekjes al gisteren beplakt en netjes meegesorteerd...ik had niet zo veel zin om me 2 wijken letterlijk ook nog 2x te zien. Ik hoor me pa het nog zeggen *je mocht toch alleen tijdens het lopen plakken?* ik heb letterlijk gezegt *ik heb die wijk al zo lang, ik ken letterlijk dromen wie op welk nummertje woont* Me eerste wijk was gedaan, geen ikea-boekjes over!
Wijk twee, dat was een drama! ik kon maar 5 straten meenemen, omdat er zoveel ikea-boekjes bijzaten...en het viel me op dat sommige huizen letterlijk 3 ikea-boeken kregen.. dus ik met een lachend gezicht die ikea-boekjes erin en kei hard weg lopen :lol: inmiddels de tweede lading meegenomen, wederom paar huizen die 3x een boekje kregen... terwijl het maar 1 huis is :lol: ik was zo blij dat ik in me laatste straat kwam, zag oom agent naar me kijken terwijl ik doodleuk op de stoep fietsen, maar ik glimlachde lief, dus kon ik gewoon doorrijden :lol: Me netjes afgemeld per telefoon... en het leuke was ik zei nog niet eens me naam of ze zijde al *heey hallo claudia! sorry ik herkende je telefoonnummer! :lol:

trouwens sommige bezorgers waren wel erg snel met bezorgen van de ikeaboekjes...kreeg gisterenavond me vriend aan de telefoon die zei dat hij al een ikeaboekje had en toen was het nog geen eens 19:30 geweest... alleen het was wel ongestickerd... ik vind het wel een beetje lullig voor de mensen die hem wel zouden krijgen en niet gekregen hebben. want letterlijk heel de straat die heeft er zo 1 gekregen terwijl 3 kwart van de mensen nooit naar de ikea gaan :lol: :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

145
@har099 bezorger
de ikea past gelukkig wel makkelijk in elke brievenbus.
morgen rijd ik nog een keertje uit voor de grote aantallen per straat.

als ik er in een straat minder dan 5 had heb ik ze gewoon met de rest post vandaag bezorgd.

mischien moesten ze wel op elk adres zijn?
zo niet dan dupeert zo,n bezorger de order voor sandd.
... als een hoop mensen gaan klagen dat ze hem niet hebben ontvangen.

of nog eerder bezorgd :cry:
afgelopen zondag schreef de politie bij Ikea in Delft: 20.000 !!!boetes uit vanwege verkeersovertredingen.
voor de politie een leuke meevaller.

het zou natuurlijk kunnen dat men en masse met de nieuwe ikea folder op pad was gegaan.
helemaal te vroeg bezorgd , is het nou zo moeilijk om je aan de afspraak te houden.. deze week.. niet eerder en niet later.

147
@Carla,

Gelukkig passen ze idd in elke brievenbus! Al komen ze wel hard aan als je er 3 achterelkaar in doet!
Maar is dat dan niet raar, dat mensen die nooit in een ikea zijn geweest zo ding krijgen? terwijl je er adressticker op doet?
Trouwens... zonder adressticker mag je zo ding niet in een NEE NEE bus gooien... iets wat de helft van de straat heeft!

@Elisa,
We hebben allemaal een brief gehad wanneer we ze mochten bezorgen.. dinsdag en vrijdag! Dus daar verwaag ik me niet aan als ik een enorme berg had, dan had ik het gewoon in 2 delen gedaan, en aangezien de dinsdagpost nooit zo druk is, zet ik me zinnen meestal op de dinsdag!

148
@har

dinsdag tot en met vrijdag toch.
tenminste als je rechtstreeks voor sandd werkt.

of heb jij een andere regeling har?
had je er ook niet zoveel dat je het merendeel mee kon nemen..
ik las van mensen die er 800 of meer hadden..!

gelukkig zelf 250.

ja, drie achter elkaar! nou dan heb je van bepaalde honden ook geen last meer voorlopig :lol:

@elisa
het is vast niet erg.. maar waarom erbuiten bezorgen.. een week om te bezorgen = zelfs voor de ikea toch lang genoeg

maakt een ander met jou een afspraak dan vind je het toch ook prettig als die zich eraan houdt :P
evenzo .. andersom. vind je het wel stoer om te schrijven als het je niet uitkomt , gewoon doen!
maar je aan de afspraak houden is mischien nog veel stoerder..
.

150
@Carla

dinsdag en vrijdag mocht je de ikea bezorgen. ik werk niet rechtstreeks voor Sandd, ik bungel ergens bij een onderaannemer :lol:
Ik had niet zo veel, had 4 bakken, maar heb de helft op de tafel gelegt omdat het echt er niet meer bij kon. ik had er iets van 85..maar het scheeld wel, ik hoefde niet me complete wijk te doen, bij sommige straten hoefde ik geen ikea te bezorgen.

honden? daar heb ik niet zo last van, heb er 1 die springt tegen de deur, maar de brievenbus hangt netjes buiten, dus heb er geen last van.

@Elisa,
Heb jij geen brief gehad? daar staat toch duidelijk in dat we alleen op dinsdag en vrijdag mochten en als dat niet uit kwam, moet je bellen, zodat er een tijdige oplossing komt.