Re: blogje har099bezorgster!

161
Welnee wie gaat er nu op je zitten letten stel je begint om 7 uur, of voor mijn part half 8. Als dat beter uitkomt ivm de grote hoeveel heid post.
Ik had ook dikke boeken erbij van Bader en speelgoed boeken en relatie geschenken boeken, pff t was best pittig. Tele 2 met zowat hah post. Maar t mooie weer maakte veel goed!

164
Toen kreeg je inneens een Sandd maps 2.0 in je postbak te zien...

Ze hebben naar elke wijk zitten kijken sandd samen met reli group... eerste gedachten wat er bij mij in me kop kwam *hebben ze niks beters te doen?* zo te zien niet! Ze gaan alle wijken opnieuw bekijken, logischer indelen, zodat de bezorger geen onnodige afstanden meer hoeft af te leggen.
Alle wijken van nederland worden op termijn opnieuw ingedeeld. Op dit moment is Reli groep aan de beurt... binnenkort ontvangt u een informatiepakket zodat u precies weet wat dit voor u en uw wijk inhoudt..

En dan heb ik zo iets van, blijf met je fikken van me wijk af! heb me wijk al sins 2008.. heb me wijk al gesplits zien worden, en nu gaan ze er weer in roeren? :twisted: Zeggen ze doodleuk, er wordt ook nog speciaal naar uw wijk gekeken. Nee daar heb ik iets aan! met andere woorden, ze kijken erna en woppa meteen een nieuwe wijk? :twisted: Echt niet!!!

Ze maken het niet logischer ze maken het voor ons ingewikkelder en moeilijker! We mogen nu gaan hopen dat we onze wijken gewoon kennen behouden! inplaats van in een wijk gedropt te worden waar je je eigelijk niet wilt lopen! :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

166
Zelf gelukkig nog niets van gehoord. Maar ja, bij ons willen ze sinds vorige week ook weten hoelang iemand over de wijk doet, omdat we dat nu bij het afmelden moeten vermelden.

Ik zou het niet erg vinden als mijn wijk groter zou worden. Er zitten er een paar straten tussen die beter bij mijn wijk kunnen zitten dan bij die van mijn collega. No offence collega haha, maar zij moet ervoor om rijden en ik kom er langs. :D Maar kleiner mag hij niet worden. Er worden aan de overkant nog flats bijgebouwd. Die wil ik er wel bij hebben.

Succes Har!! Ook ik ga voor je duimen!

167
@Carla,

Ik werk voor een onderandernemer, daar krijg ik de informatiepakket van..
wijken samenvoegen? we zijn pas hersteld van het feit dat ze wijken aan het splitsen waren. :cry: Waarom zouden ze eerst splitsen en dan weer doodleuk samenvoegen?

@slagvaardige
Van mij mag die ook niet kleiner worden.. begon met 18 straten, heb nu 8 straten nadat ze de wijken gingen splitsen.. was al blij dat ik uberout kon kiezen tussen beide wijken... :cry: maar dat moest ook binnen 24 uur!

Ik ga trouwens zo even een e-mail tikken naar me aanspreekpunt.. misschien schept dat wat duidelijkheid!

169
Bezorgdagje 7/9/2012

Ik klom uit me bed, dacht brrrrr het is koud... en toen schoot het door me gedachte heen, ships!! me polo shirt vergeten bij me vent :( Ik dus met vest en al me fiets ingepakt... toen toch maar me regenjas ook aangedaan! ik had het gewoon te koud voor woorden! kwam in me eerste straat.. dacht leuk op me plekje te kennen staan, staat er zo rood wit hekje.. ik echt van klote ding! Er zaten poststukken bij met flappen aan de achterkant een voorkant.. dusja algauw kreeg ik in de gaten dat de kleine poststukken dus achter de flappen verstopt zaten... dus wie weet hoeveel fouten ik daarmee hebt gemaakt!
Het was best rustig, bijna geen mens te zien... en heel af en toe in een gallerij leekt het wel of mensen me wilde laten schrikken, met een ruk ging de deur dan weer open...Enigste wat me toen nog opvrolijkde was een kat die naar binnen wilde en dacht dat ik zijn baasje was en maar achter me aan loopte als ik naar een andere gallerij ging. :lol:

In wijkje 2, was zo blij.. geen scholier te zien op de fiets, dus kon lekker door karren! In die tussen tijd me krantenbaas gebeld dat ik volgende week dinsdag niet ken bezorgen inverband met de drukte bij de post.. heb ook duidelijk gezegt dat het op een geven moment toch echt avond werk wordt voor me en ja daar heb ik niet veel zin in. Ook in me 2de wijk kon ik niet op me eigen plek beginnen, deze keer stonden er stijgers in de weg.. dus ik zet me fiets in me 2de straat neer. Dacht dat er geen einde aan kwam.. aan de eerste 4 straten. en ik was enorm blij dat bij de 2 winkelstraten, de winkels wel open waren! zo was ik dus ook sneller klaar!

en ik heb weer een poging gedaan om me via het internet af te melden. deze keer ging het wat beter als de vorige keer en dan maar ook gelijk 2x retourstickers gevraagt :lol:
Me aanspreekpunt gemailt.. kijken wat ze zegt!