Wat begon de dag mooi, wat gemiezer en geregen. Zo duf als een zombie me eerste postwijk in.
Er was geen mieter te zien, geen mens te zien. Gelukkig was het niet zo druk! alleen wel nat.
Ik was lekker vroeg klaar, geen problemen niets! maar toch heb ik me leidinggevende een e-mailtje gestuurt met dingen waar ik tegen aanloopt. ik heb 1 huis die krijgt alleen maar aanmalingen terwijl de betreffende bewoner er niet meer woont. leidinggevende zegt: de post er gewoon in doen.. ik heb 1 huis waarvan de brievenbus steeds vol zit en dat voor steeds 1 maand lang... en daar kreeg ik een simpel antwoord op, terug sturen en reden 5 aankruizen.
tot zover me mail over wijk 1
toen begon ik in wijk 2... het leek wel of de autos en de mensen aanvoelde dat ik er weer aankwam.. rijdt de straat in, geen mogelijkheid om over te steken.. ben je eindelijk klaar wil je een andere straat inrijden staat er weer een busje voor me neus... en ze blijven maar rijden in de straat, ik maar denken, tjeezzz en net reed er letterlijk niemand de straat in!
Paar straten verder, de leuke winkelstraat! gewoon me ding kunnen doen, gelukkig niet veel post.. kwam ook nog een grote poster tegen Dingetje en Dingetje zijn getrouwd! ook had ik een poststuk die met heel veel moeite door de brievenbus kon.
Ik kom in me andere winkelstraat, het is te zielig voor woorden... 5 winkels zijn failliet verklaard. daarnaast zijn er geruchten dat er nog eens 3 winkels failliet worden verklaard! nog even en gorinchem is geen stad meer, maar een dorp!
Leidinggevende wederom weer gemailt.. wat moet ik doen? post gewoon terugsturen, rede 5 aankruizen en bij aanvullende informatie is failliet gegaan neerzetten.

ook vond ik me bezorgbon zo mooi:
Vrijdag 21 september wordt een drukke bezorgdag. Voor de bezorgers die de koekjesmailing (445/872) krijgen te bezorgen wordt het extra zwaar. De volgende grote orders kunnen we o.a. verwachten: de remindermailing NPL Groenekanjer 33 gram, de Consumentengids 402 gram, PFZW 20 gram, GZB magazine 20 gram, en klingel 489 gram.
vrijdag 21 sep - gemiddeld 496 poststukken
dinsdag 25 sep - gemiddeld 241 poststukken
en dat geldt dan voor beide wijken! best grappig dat ik voor beide wijken de zelfde aantal poststukken ongeveer krijgt!