Gisteren 'maar' 4 uur over het sorteren gedaan, ondanks de 3 wijken en alles in 4 1/2 uur bezorgd. Ben om 9 uur (wel laat voor mijn doen met 3 wijken) begonnen en was stipt om half 2 vanmiddag klaar. Oh ik heb trouwens wel een half uurtje pauze gehouden. Mijn invalwijk heb ik wederom als eerste gedaan omdat die het meest dichtbij is en de eigen wijken kon ik in een keer meenemen. Wel helemaal volgeladen, met de fietskrat erbij, maar het is gelukt. Scheelde weer een keer heen en weer rijden. Toch weer 60 Eurootjes verdiend deze slag. Nog 7x en dan zit het invallen er weer op.
Ik was trouwens wel blij dat die rioleringslui en stratenmakers eindelijk klaar waren in mijn flatwijk. Dat heeft nu precies een jaar geduurd zeg. Hele straten werden opnieuw gelegd. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer via de opritten naar de voordeur, omdat het een groot gat was. Voor mij niet zo erg. Ik hoef maar 2x in de week te komen en ik ga wel van tuintje naar tuintje (die flatwijk heeft ook een paar gewone straten), maar je zult er maar wonen en elke dag de deur in- en uit moeten.
@Carla41, ja lekker sparen voor de vakantie. Wij gaan begin juli naar Portugal. Een apartement bij Albufeira aan de Algarve. We hebben bij Club Albufeira een apartement Superior geboekt. Ik geloof dat het twee slaapkamers heeft, een woonkamer, keuken en zelfs een wasmachine heeft. En een badkamer. Nou, ja, de gewone dingen. We hebben er een op de begane grond aan de tuin. Met aico. Ik heb er wel zin in. De kids balen dat ze geen eigen slaapkamer hebben. Nou jammer, dan. Ze doen het er maar mee. hahaha
Normaal gingen we altijd naar een camping en huurden we een stacaravan. Dan kunnen de kinderen zo vanuit de caravan vriendjes zoeken en spelen waar en wanneer ze maar willen. Nu gaan we vliegen. Qua prijs maakte het niet uit, of we met de auto naar de zon gaan of nu met het vliegtuig. Voor mij hoeft het niet luxe te zijn. Zolang er maar wat te doen en te zien is in de omgeving. (ja en ik hou wel van zon en zee haha)
Ga jij ook nog weg @Carla? En de anderen? Hebben jullie nog vakantieplannen? En zo ja, waar houden jullie van?