285
door har099bezorger
sorteerdagje 22/11/2012
chauffeur kwam wederom weer voor, hij wilde net aanbellen, toen ik de deur open deed. Ik zo, ja de postbakken staan achter. Hij loopt naar achter, ik kijk de bakken na, zie ik 1 bak die niet bij mijn wijk hoord. Dus ik zie de chauffeur lopen, ik lachend van deze mag je mee terug nemen. ik zie de chauffeur bedeus kijken, ja deze bak hoord namelijk niet in me wijk thuis! en toen begon het balletje te rollen! en schoot die in de lach.
Ik kon wat minder lachen, had 6 bakken. ben zeker tot half 12 bezig geweest met sorteren!!!
Bezorgdagje 23/11/2012
Om half 8 begonnen, had zo iets van, ja dan maar klachten! ik zoefff elke straat door. Moest wel nog x naar me huis, omdat ik dus niet alles meekreeg! ik was zo blij dat ik me fiets weer terug had. En wat denk je, bij de eerste beste weg, zoeffffff rijdt vol in een hoopje van glas! ik kon wel janken! en nu maar hopen dat er niks mis is, anders heb ik volgende week dus een probleem! ik was 9 uur netjes klaar. heb even gebeld naar me leidinggevende, om te zeggen dat er niemand thuis is volgende week vrijdag om de chauffeur te helpen!
Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!