Re: blogje har099bezorgster!

282
bezorgdagje 16/11/2012

Half 8 maar weer begonnen, ik had zo iets van, bekijk het maar met de 8 uur tot 18:00 norm! :lol: Niet veel bijzonders tegen gekomen, owja vergeet er bij te zeggen dat ik me fiets gisteren hebt weggebracht naar de fietsenmaker. daar worden me banden gecontroleerd. Dus zat met zo rot ding van een leenfiets, de banden waren zacht, heel fijn als ik stoepje af ging. Voor de rest had ik het niet echt druk, had maar 3 kratten! dus kon me lol op! Kwam in 1 straat de metrokrantbezorger tegen, nooit gedacht dat ik die ook eens tegen kon komen. voor de rest heb ik wederom me route weer aangepast, nu begin ik eerst bij me oude wijk en dan rij ik zo een rondje :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

283
@har

ja en deel dat getal van jouw door 2 .. wat krijg je dan 358. :idea:
har.. 2 - 92 = alleen even nummers..

2- 112 en 1 - 73 = 1 - 73 even en oneven en vanf 74 - 112 alleen de even getallen. enzovoort.. je telt alles dubbel :lol:
bucky zou zeggen: je hebt een hele hele hele grote wijk :mrgreen:

284
sorteerdag 19/11/2012

de chauffeur was erg sociaal, die zetten de postbakken bij de voordeur inplaats van achter. waardoor mijn postbakken met retourtjes dus mooi weer niet werden meegenomen.

Bezorgdagje 20/11/2012

om 08:00 lekker bezig geweest. overal lekker door heen gelopen en gewoon lekker bezig zijn. intussen ook me leidinggevende gevraagt waar ze nou mee bezig zijn! kreeg netjes uitleg terug. vanaf nu wordt de alles gewoon achter neergezet.

tot vrijdag!

285
sorteerdagje 22/11/2012

chauffeur kwam wederom weer voor, hij wilde net aanbellen, toen ik de deur open deed. Ik zo, ja de postbakken staan achter. Hij loopt naar achter, ik kijk de bakken na, zie ik 1 bak die niet bij mijn wijk hoord. Dus ik zie de chauffeur lopen, ik lachend van deze mag je mee terug nemen. ik zie de chauffeur bedeus kijken, ja deze bak hoord namelijk niet in me wijk thuis! en toen begon het balletje te rollen! en schoot die in de lach.
Ik kon wat minder lachen, had 6 bakken. ben zeker tot half 12 bezig geweest met sorteren!!!

Bezorgdagje 23/11/2012

Om half 8 begonnen, had zo iets van, ja dan maar klachten! ik zoefff elke straat door. Moest wel nog x naar me huis, omdat ik dus niet alles meekreeg! ik was zo blij dat ik me fiets weer terug had. En wat denk je, bij de eerste beste weg, zoeffffff rijdt vol in een hoopje van glas! ik kon wel janken! en nu maar hopen dat er niks mis is, anders heb ik volgende week dus een probleem! ik was 9 uur netjes klaar. heb even gebeld naar me leidinggevende, om te zeggen dat er niemand thuis is volgende week vrijdag om de chauffeur te helpen!

287
:mrgreen: maar ik had 1 straat, die bestaat uit een verzorgingshuis dat is 1 huis en dat is nummer 14. daar staan brievenbussen in en al die huisnummers beginnen met 14 en dan dus nog een huisnummer er achter, dus 14-35 14-36 14-37 enzovoort. En laat ik daar nou niet allemaal poststukken van hebben waar dan alleen het huisnummer 14 op staat en er niks achter, heb me suf gezocht vandaag :P!