Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

311
DinsdaG de 8e Jan

Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Voor mij weer beginnen geblazen na welverdiende rust. Ehm vakantie.
Het was knap balen gisteren want de post werd geleverd en vlak erna viel weer de stroom uit, zaterdag was het een grote stroomstoring en na gisteren kan het zo weer gebeuren.
We zijn gewaarschuwd.

Dus stond ik met een koplamp op de post te sorteren...en ja dan worden 5 jes opeens zesjes, of 3 tjes ineens achtjes.
Dat merkte ik vandaag dus wel :), dus goed opletten.

Leukste was dat ze me hadden gemist, kreeg diverse opmerkingen naar mn hoofd van He je bent er weer tot gulle zwaaibewegingen.
Toch leuk dat je een gezicht hebt.

Het weer was te doen, zacht met af en toe een miezer. Op zich heerlijk en vooral geen harde wind.
Ik heb wel weer genoten vandaag.
Dus op naar de vrijdag.

313
Vrijdag de 11 Jan

We beginnen laat vandaag, mede door de schooltijd van de dochter en zo gaan we samen de deur uit. Ik richting de wijken en dochter naar de brugklas.
Ik heb vrij veel post, veel enveloppen vandaag erbij, dat tikt altijd aan. Denk je dat t omdat het niet zo zwaar is, t is niet veel nou eh dus wel.
Het is 1 graden dus dat is even wennen, maar al snel ben ik helemaal op temperatuur en gaan de handschoenen uit.
Het is gewoon lekker nu buiten en ik voel me super vandaag. De mensen groeten allervriendelijkst en ik heb zelfs mazzel dat ik net voor de schoolspits met deze wijk klaar ben.
Dat is echt een ramp want alles staat vol of loopt in de weg of ze racen als gekken door de straat, ja echt ma achter het stuur ook nog. Nee dit wil je niet meemaken, ik niet.
De 2e wijk had ik deels meegenomen op de eerste ronde en kan ik lekker na de lunch een klein stukje doen. Met erachteraan een bakkie doen bij vriendin.
Dus ik pak de grote rugtas, doe de post erin en loop naar de wijk. Het gaat net qua gewicht en energie genoeg.
Ik heb mazzel want bij de Aldi hadden ze opruiming en ik heb daar hele lekkere schoenen gekocht, lopen als wolken voor paar euro.
Mijn voetkwaal heeft er zelfs baat bij.

Het gaat zelfs zo goed dat ik weer hardloop, nee laat ik het maar joggen sjoggen noemen !!
Maar ooit wordt dat runnen nee rennen, dat is wel mijn grote wens.

Zo de Sanddvrouw heeft weekend en gaat lekker hutspot maken.

314
Dat klinkt super vandaag! Ja het was heerlijk weer. Veel zon, maar bij mij maar heel weinig volk op straat. Ik vroeg mij af waar ze allemaal bleven. Alleen bij het zorgcentrum zat er iemand achter de receptie waar ik een praatje mee heb gemaakt. Ik moet post van het kinderdagverblijf op nr 19 nog steeds bij hen op nr 1 bezorgen, omdat ze die brievenbus maar niet ophangen. Blijkt dat ding al drie keer in de fik gestoken te zijn. Het is hetzelfde kinderdagverblijf waar twee jaar geleden, vlak voordat ik in de wijk begon een schizofrene vent een medewerkster van dat verblijf probeerde neer te steken. Goed dat ik dat pas maanden later hoorde. @Elisa, hoe bevalt je dochter het op haar nieuwe school? Heeft ze een leuke klas?