338
door elisa
Dinsdag de 12 e febr
Kraskaarten vandaag, heel veel zelfs, Kras Je rijk staat erop. MMM tja en ik blijf maar arm denk ik even terloops, nee ik sjouw en fiets me arm!
Gekheid op een stokje, het zonnetje zou gaan schijnen maar de dag begint ijzig koud. Vingers willen even niet en de dunne kraskaarten glijden alle kanten op. Wat me opvalt is dat ik steeds meer UWV brieven krijg in de kratten.
Onderweg kom ik vanalles tegen vandaag, een verdwaalde handschoen, een mes, een belletje, paar bloemen van een fietsmand, een knuffelbeestje. Zal over de drollen,elastieken en afval maar zwijgen, daar zigzag ik wel omheen.
En toevallig tref ik de bewoner waar ik de vorige keer zo klunste om de halve straat oneven bij hem te deponeren.
We konden er samen weer hartelijk om lachen, maar ik bleef het wel genant vinden van mezelf die koeie fout toen.
Ik ben niet top fit vandaag en het kost me een berg energie ook. Dus af en toe sta ik uit te blazen en te puffen, soms even leunend ergens op. Pff old wief denk ik dan.
Het is gewoon: het moet voorjaar gaan worden met veel vitamine D.
Tijdens bezorgen zit ik wat studie stof te repeteren en stamp wat feiten kennis erin, wat niet meevalt zonder boek.
En ja hoor zo bots ik al snel tegen een hekje aan, nee dit is m niet, hou je kop er maar even bij dus!
De zon komt echt goed tevoorschijn en dat is genieten.
De 2e wijk doe ik groten deels lopend, mede door de kaarten en de zon , even die stralen pakken.
Tevreden maar best moe keer ik huiswaarts.