begon de dag wat later, omdat ik nog het een en ander moest doen. kon gelukkig weer fietsen dus ik was enorm blij!
het was ook niet koud, je zou bijna kunnen zeggen dat we al in de lente zitten.. maar dat roep ik dus niet te hard!
het was wel wennen om om half 10 te beginnen. dan is het wat drukker en heb je haast tot zeker geen plek om je fiets ergens neer te kunnen zetten. ik kwam zeer veel belastingdingetjes tegen, dus de bewoner zouden me wel weer naar de hel wensen.. het liefst zouden ze zeggen neem maar weer terug!!
ik kwam bij een flat een mevrouw tegen, zag in een flits welke brievenbus ze open deed en weer dicht. ik ff gauw zoeken en kwam uit op een belastingpapiertje. de mevrouw zegt vervolgens, och en daar zat ik nou net niet op te wachten. ik heel droog och 1 keer in de zoveeltijd mag het heus wel weer! en dat kon de mevrouw dus niet waarderen en liep beledigt weg. kwam bij de verzorginshuis, deuren gingen gelukkig nu wel automatich open. kwam me zus nog tegen en die zetten me meteen weer aan het werk boodschappen doen!

en ik heb ook antwoord gehad van me leidinggevende, en die zei dat het niet de normaalste gang van zaken is dat postbakken van een andere bezorger bij je worden gedropt!
en de zijn enorm karig als het gaat om retourstickers, zo kreeg ik vorige maand nog 11 stickers, zo kreeg ik gisteren maar 5 stickers, en raad is die waren zo in de bak gegooid, dat ik ze niet meer kon gebruiken... het leek wel een vliegenvanger die je ophangt aan het plafon!