Re: blogje har099bezorgster!

481
bezorgdagje 19-2-13

begon de dag wat later, omdat ik nog het een en ander moest doen. kon gelukkig weer fietsen dus ik was enorm blij!
het was ook niet koud, je zou bijna kunnen zeggen dat we al in de lente zitten.. maar dat roep ik dus niet te hard!
het was wel wennen om om half 10 te beginnen. dan is het wat drukker en heb je haast tot zeker geen plek om je fiets ergens neer te kunnen zetten. ik kwam zeer veel belastingdingetjes tegen, dus de bewoner zouden me wel weer naar de hel wensen.. het liefst zouden ze zeggen neem maar weer terug!!
ik kwam bij een flat een mevrouw tegen, zag in een flits welke brievenbus ze open deed en weer dicht. ik ff gauw zoeken en kwam uit op een belastingpapiertje. de mevrouw zegt vervolgens, och en daar zat ik nou net niet op te wachten. ik heel droog och 1 keer in de zoveeltijd mag het heus wel weer! en dat kon de mevrouw dus niet waarderen en liep beledigt weg. kwam bij de verzorginshuis, deuren gingen gelukkig nu wel automatich open. kwam me zus nog tegen en die zetten me meteen weer aan het werk boodschappen doen! :twisted:

en ik heb ook antwoord gehad van me leidinggevende, en die zei dat het niet de normaalste gang van zaken is dat postbakken van een andere bezorger bij je worden gedropt!

en de zijn enorm karig als het gaat om retourstickers, zo kreeg ik vorige maand nog 11 stickers, zo kreeg ik gisteren maar 5 stickers, en raad is die waren zo in de bak gegooid, dat ik ze niet meer kon gebruiken... het leek wel een vliegenvanger die je ophangt aan het plafon! :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

482
Ik kan je wel een paar rolletjes sturen als je wilt. Ik heb er genoeg voor een heel jaar. Laat maar even weten. Ik zet mijn pm open. Dan kun je een priveberichtje sturen en zorg ik ervoor dat je wat meer stickers krijgt. Want dit schiet niet op.

Ik had vorig jaar september een briefje in mijn krat gedaan voor stickers en een mailtje gestuurd. Komen ze met vijf volle rollen aanzetten. Plus dat ik ook nog van de chauffeur kreeg. :shock: Dus... mijn aanbod staat! Het zijn gewone Sandd retourstickers. Dus no problemo voor jou!

483
Oke... ben ik lekker aan het sorteren kom ik dit poststuk tegen.
Afbeelding
ik kreeg hem er niet uit. me vader evermin... toen kwam me zus met een theelepeltje.. en toen lukte het met heel veel moeite! ik heb daarna gelijk me leidinggevende gemailt van, als dit nog x gebeurt dat ik hem lekker laat zitten waar die zit en de eerst volgende wisseling van de bakken weer meegeeft met retoursticker. dit is al de 2de keer dat ze dit doen.. snap de fun er niet van om zo iets nou onder aan de bak te doen.

tevens wil ik slagvaardige bedanken voor de stickers! ben er enorm blij mee, heb ze binnen gehad, bedankt ook voor je lieve kaartje! het vrolijkte me meteen op! was echt door me stickers heen!

486
bezorgdagje 22-2-13

had vandaag 4 bakken. ik dacht bij me zelf begin lekker om 08:00.
en koud dat het was!!! het liefst zou ik 3 truien aangetrokken hebben, 4 paar sokken en heel veel handschoenen!
ik weet niet of het nou kwam door de kou, maar was echt binnen 1 uur klaar. ik had zo iets, des de sneller ben ik klaar en heb ik het gauw weer warm!!!! eigenlijk niet veel beleeft vandaag, want ik was lekker aan het snelwandelen! :)

tevens had me leidinggevende gereageerd, ik mag de volgende keer de vastzittend poststukken lekker laten zitten en een retoursticker op doen!

488
eh nee me laptop is van dinsdag tot aan vandaag op zwart geweest, kreeg hem niet meer aan :mrgreen:
trouwens mijn doelstelling is om zo min mogelijk op v&o te reageren. ik lees ut wel, maar vind de meesten berichten niet intressant
Laatst gewijzigd door har099bezorger op 01 mar 2013, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.

489
bezorgdagje 1-3-13

vandaag, dacht laat ik weer eens beginnen. had maar 3 kratten en echt enorm veel zin. maar ook enorm veel rugpijn!
het was weer lekker rustig, maarja wat wil je ochtends? dat de straten volloopt met mensen? :mrgreen:
me consentratie was niet echt 100% dus telkens het gevoel gehad van, goh doe ik wel de juiste brief in de juist bus?
ook kwam ik op een vage manier de ochtendkrant tegen... die had zich vast verslapen ofzo, hij zag er iedergeval niet vriendelijk uit en moest wel 6x op zijn briefje kijken of hij bij de juiste brievenbus was.

ik maakte ook wat vreemds mee in het ziekenhuis, was keurig op tijd. deuren gingen gewoon open. alleen komt daar bij de postafdeling en na 10 min werd de deur open gedaan zegt een meneer, goh jij bent vroeg.. staat naar de klok te kijken 09:15... is dat vroeg? ik zo van ja lekker vroeg zoals altijd.. de meneer zei dus wel even lekker van, je moet blij zijn dat er iemand was. want anders had je voor een dichte deur gestaan. en ik ben juist weer mondig genoeg om dan te zeggen, dan had ik het ergens anders heen gebracht. hoezo humeurig op een vrijdagochtend...

ik was eindelijk klaar met me post, alles gauw naar buiten gedaan, en dan rennen. en ja rennen met 0 energie en 0 eten op. ik viel bijna in slaap tijdens het rennen!! maarja me nu pas net afgemeld, vergeet dat steeds...