Re: blogje har099bezorgster!

51
bezorgdagje 1-5-2012

Wordt wakker, loopt naar beneden om even uit me slaap te ontwaken. hoor ik inneens gedonder en bliksem... had nog niet naar buiten gekeken en het enigste wat ik zag was regen... ik denk K*T! waar is me regenbroek? Post ingeladen, kijkt naar een buitenstoel, ziet een blauwe plasticzak, oohja die had ik gisteren voor het drogen daar neer gelegt... nu is die weer nat!

Begin inmiddels wakker te worden, haar zag er niet uit, maarja het werd toch nat dus mensen kennen er toch niets van zien. Tijdens het postlopen, geen 1 mens gezien dusja me mp3oortjes bleven lekker in... als die eenmaal nat worden dan glijen ze steeds uit me oor. Inmiddels was me eerste wijk klaar, maar had als beloning een zijknatte broek, water wat in me schoenen liep en sokken die gewoon weg nat zijn geworden en gewoon nat blijven!

Tweede postwijk, 2 straten gedaan en wat denk je? het stopt met regenen! en de zon ging schijnen. Krijg je ook nog een vraag van *heb je post voor 4c?* terwijl ik in het rijtje staat van getal 6a t/m 6c.. ik zo nee sorry! dacht bij me zelf, wat denken ze dat ik post voor hun hebt terwijl ik juist hun voorbij loopt om naar een andere nummer te lopen...
Ik loop in me eerste winkelstraat, en ja hoor ik loop met een stapeltje richting een winkelier, *nee sorry hoef ik niet* keek hem aan met de volle verbazing van *o echt? dus je hoef die belastingpapieren en bankafschriften niet?* En toen zag de meneer het, *o je bent de postbezorgster, nou kom maar hier met het stapeltje...* In de zelfde straat, *o god meid, heb je last van de regen gehad?* daarbij dacht ik echt van, *nee joh, ik ben onder de douche gesprongen met kleren en al en loopt nu hier om op te drogen* Natuurlijk heb ik last gehad van die regen!!!!

Hopelijk vrijdag een betere dag qua weer, ik ga als een verzopenkat verder vandaag

Alaaaf :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

52
bezorgdagje 4/5/2012

Soms vraag ik me echt waarom ik me bed zo vroeg uit gaat. Had maar 4 bakken, gisteren 2 uurtjes gesorteert en toen maar eens me bezorgbonnen in een map doen. Daar was ik wel iets langer meebezig. Tussen al die bezorgbonnen kwam nog een foutsortering tevoorschijn,en die was dus van 3 weken geleden! :shock:

Vandaag netjes om 08:00 beginnen, het was extreem rustig, je zou bijna kennen vergeten dat het vakantie is!
Me rondje gedaan en toen echt om 08:30 weer richting huis...Om 08:40 richting de stad, ook daar was het heel rustig.
Enige nadeel was wel, winkels waren gesloten. Dus belde me baas maar op van ja ik heb toch een klein probleempje geen 1 winkel is open op dit tijdstip. Kreeg als antwoord kijk maar wat je ken bezorgen, de rest komt dinsdag! inmiddels wel wat kunnen doen, maarja in me achterhooft had ik zo iets van, ohja dit poststuk is al van dinsdag... :o

Terug weg, rijdt een rotonde over, ziet een Sanddbezorger in de volle vaart op me afkomen, wilt afslaan meneertje drukte me bijna van de weg! ik schreeuwen, van je collega moet je het hebben!!!!! meneer keek toen wat minder vrolijk wheheh!

Eindelijk klaar! > netjes afgemeld.. ze vonden me we erg snel steeds, ik zo tja als jullie me maar 4 bakken geven dan ben ik snel klaar!

56
Zo'n fossiel! :twisted:
Wij hebben er zo een via Postnl in de wijk lopen. Ook zo'n chagrijn. Ik kom er drie tegen in mijn wijk en de twee heren zijn altijd heel aardig. Groeten en maken een praatje en we wisselen koffie uit enzo. :lol: Maar dat fossiel weigert. Ik blijf haar wel vriendelijk groeten hoor. Lekker demonstratief groeten als ik haar tegenkom. Laatst betrapte ik haar op een grijnsje. Misschien.... heel misschien zit er toch nog een hallootje in over een paar weken. :lol: :mrgreen: :lol:

Mijn collega van Postservice kwam haar laatst ook tegen. Ze vertelde mij van, nou wat ik nu weer tegengekomen ben. Wat een chagrijnig mens is dat zeg! Kan zeker niet tegen concurrentie. Wist ik meteen over wie ze het had. (die collega van Postservice heeft 2 straten die bij haar wijk horen, maar die in mijn wijk liggen. Ook zo lekker handig. (wel gezellig!!)

57
bezorgdagje 8/05/2012

07:00 ging de wekker, helaas ik moest me bed uit ookal lag die toch weer lekker!
Werkkleding bij elkaar gezocht en alvast me fietstassen vullen met post.

08:00 ja we mogen weer whoehoe! Het was toen nog lekker droog, maar ookwel bewolkt en dan zo flauwe warme wind voelen... tja dat voelde even verkeerd. op me dooien gemakkie me eerste postwijk gelopen, je zou zeggen waar zijn de mensen, maarja had weer te vroeg gejuigt want ze kwamen in bosjes steeds die deuren uitlopen, de een deed net of er brand was en de ander keekt je aan alsof je een of andere ziekte had.
Laatste straat, ik fiets gewoon heel rustig, zie ik een hele groep jongens lopen, ik zucht even en blijft achter de groep rijden, en de jongens blijven brutaal naast elkaar lopen en af en toe kijken ze om. ik glimlachen en in gedachten wilde ik ze best om ver rijden!

ik was netjes om 08:40 weer klaar. En hup direct naar de stad op me dooie gemak waar me tweede wijk is.
Tja je hebt soms van die zondagsrijders die nog wakker moeten worden van hun vakantie! pfoeiiii en wat kennen ze lelijk kijken. Voor de rest 4 straten verder, geen kip gezien of wat dan ook. Toen de beruchten winkelstraat, wil ik me fiets op me bekende plekkie zetten komt er zo gemeentebussie die even de vuilisbak op dat moment wilt gaan legen, pff dan zet ik me fiets toch in een steeg. Komt mede collega tegen in een bus van Sandd en laat dat nou net me krantenmeneer zijn die zo de kranten komt brengen. ik netjes zwaaien, einde van de straat, gemeente bussie staat er nog steeds, wilt oversteken, maar dacht naah laat ik dat eens niet doen, gemeentebussie zoefff volle vaart op me af. en loopt maar gauw door haha! laatste winkelstraat, eindelijk de poststukken weg die ik sins vorige week dinsdag al in me bezit had. En had gisteren verkeerd gesorteert waardoor ik bij 2 mensen nog eens langs moet komen, tja en laten dat net 2 zijkstralen zijn zucht! en maar kwebbelen dat ik voor de 2de keer terug komt, ik denk bij me zelf, mens zeur niet wees blij dat ik niet volgende week dinsdag pas met je poststuk komt!

Het was me een dagje wel, een dagje wat begon met droog en eindigde in een plaatselijke regenbui :lol:

60
Ik heb geen voeten meer. :lol:

Ik heb in ieder geval tot eind augustus een invalwijk. Mijn dorp dan tot eind juni. Dan eigen vakantie en na mijn vakantie (duurt maar twee weekjes) tot eind augustus een wijk die ik vroeger voor TNT liep. Maar dan is het wel mooi geweest.
Maar het is wel leuk, want met die invalwijken heb ik mijn vakantie in ieder geval terugverdiend. (Y)