Wordt wakker, loopt naar beneden om even uit me slaap te ontwaken. hoor ik inneens gedonder en bliksem... had nog niet naar buiten gekeken en het enigste wat ik zag was regen... ik denk K*T! waar is me regenbroek? Post ingeladen, kijkt naar een buitenstoel, ziet een blauwe plasticzak, oohja die had ik gisteren voor het drogen daar neer gelegt... nu is die weer nat!
Begin inmiddels wakker te worden, haar zag er niet uit, maarja het werd toch nat dus mensen kennen er toch niets van zien. Tijdens het postlopen, geen 1 mens gezien dusja me mp3oortjes bleven lekker in... als die eenmaal nat worden dan glijen ze steeds uit me oor. Inmiddels was me eerste wijk klaar, maar had als beloning een zijknatte broek, water wat in me schoenen liep en sokken die gewoon weg nat zijn geworden en gewoon nat blijven!
Tweede postwijk, 2 straten gedaan en wat denk je? het stopt met regenen! en de zon ging schijnen. Krijg je ook nog een vraag van *heb je post voor 4c?* terwijl ik in het rijtje staat van getal 6a t/m 6c.. ik zo nee sorry! dacht bij me zelf, wat denken ze dat ik post voor hun hebt terwijl ik juist hun voorbij loopt om naar een andere nummer te lopen...
Ik loop in me eerste winkelstraat, en ja hoor ik loop met een stapeltje richting een winkelier, *nee sorry hoef ik niet* keek hem aan met de volle verbazing van *o echt? dus je hoef die belastingpapieren en bankafschriften niet?* En toen zag de meneer het, *o je bent de postbezorgster, nou kom maar hier met het stapeltje...* In de zelfde straat, *o god meid, heb je last van de regen gehad?* daarbij dacht ik echt van, *nee joh, ik ben onder de douche gesprongen met kleren en al en loopt nu hier om op te drogen* Natuurlijk heb ik last gehad van die regen!!!!
Hopelijk vrijdag een betere dag qua weer, ik ga als een verzopenkat verder vandaag
Alaaaf