Re: blogje har099bezorgster!

502
@Slagvaardige,
het is een pittige wijk, dat is gewoon een rondje om gorinchem-oost doen.
Afbeelding
Doe nog zo wijk en ik ben zoet voor de hele dinsdag!

@carla
ik heb al duidelijk gemaakt dat ik alleen dinsdag zou kunnen. verder niet!
en het is denk wel een soort van boerderijachtige wijk. maarja ken de helft al niet meer vinden.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

504
Carla41 schreef:mijn basisvergoeding is 2.56.. veel straten dichtbewoond gebied.. veel post.
ook weer iets wat bij Sandd de nodige transparantie verdient ....
een collega van mij (zelfde plaats) heeft vergelijkbare wijk als die van mij ( identiek aantal km's en A.P ) we hebben in vakantie perioden elkaars wijk al eens gelopen en vergeleken.Toch is er een verschil in wijkvergoeding.Misschien heeft het te maken met de soort bebouwing/wijk-indeling/ligging-spreiding van de adressen ? Wel interessant om (net als de normeringssystematiek) dit punt "warm" te houden.
Postbezorger Sandd

506
nou ik weet al wat me dag indeling is van de maandag! geen paasmaandag voor mij dus! ik mag dus 7 bakken met post sorteren. en ik ben zo handig om daarna ff me invalwijk te verkennen! heb geen zin om voor verassingen te staan! :)

507
HAR099. Jemig, 7 kratten met post. Dan ben je inderdaad wel even bezig op 2e paasdag. Succes met sorteren. Ik had maar 2 kratten. Ben best wat jaloers op je. Had ook wel 7 kratten post gewild maar met weinig kg. :lol: Sorteren vind ik ook prettig werk, vandaar.

508
:lol: nou jarloers op mijn zijn? dan ben je gek! > ik neem de onmogelijkse wijken aan, dus kijk aub niet al te jarloers!
ochh maandagochtend gewoon lekker sorteren, om half 9 beginnen, dan lekker op me dooie gemakje met plattengrond en al richting me invalwijk!

het liest heb ik op de dinsdag ook gewoon 2 a 3 bakken maarja! :lol: de postgoden hebben me vorige week al bespaard, en nu krijg ik gewoon een trapje na van de postgoden! :mrgreen: