Tjeetje daar zeg je wat, pff wat een verhaal meis, reken maar dat psychiatrische patienten raar kunnen doen misschien zag hij wel de duivel in jou en ja dikke pech zo te lezen.
Het verpest wel je werk zoiets. Ja van de gasontploffing is mij nog bij in dat flat. Zelfmoord ok maar op deze manier?
Dat je nu nog boos op m bent, probeer dat los te laten die vent is ziek, dat ligt niet aan jou.
Vandaag was het rustig maar ik was heel gespannen waardoor ik paar fouten maakte, lullig maar t werkt zo schijnbaar.
De rare vent was er niet maar de wijkagent zag ik ook niet. Of hij had zich goed verstopt of meneer kwam niet opdraven, misschien belt hij nog vandaag.
Ik heb niet lekker gewerkt, t ging niet vlotjes gewoon. Het weer is fantastisch gelukkig en zacht.
Heb er ook langer over gedaan dan normaal en we hadden redelijk veel post.
Toen ik klaar was kwam er een hele horde Post nllers aan van hun depot, die moesten nog beginnen. Heel stiekum ben ik beetje jaloers dat ze uniformen aan hebben. Duidelijk zicht en herkenbaar voor iedereen, het oranje gevaarte.
Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog
512Misschien moet je de wijkagent eens bellen en als je dinsdag weer post voor die gek hebt het aan hem doorgwvwn en verzoeken of hij mee wil gaan.
513Hoe is het gegaan vandaag @Elisa? Ik hoop dat je geen last hebt gehad van die knurft.
514Dinsdag de 21 e
Het ging goed vanmorgen was ook snel klaar we hadden ook niet veel. De nare vent was wel thuis zag ik maar ik had geen post voor hem en fietste langs zijn huis. Ik heb wel t idee dat ie alles in de gaten houd want meneer zat in de huiskamer achter het raam. Ik deed net of ik m niet zag.
Volgende ronde meer kans voor hem......hoop van niet.
Ik heb nieuwe handschoenen uit Duistland, van die Uggs achtige zonder vingers, ideaal en lekker warm. OOk dito ski jas uit Duitsland, ik weet dat de kwaliteit er zeer goed is en de prijs klein. Lemongeel is ie, hoezo niet opvallen ik lijk wel een grote limoen nu.
Dus we kunnen ertegen aan voorlopig.
Mn oude postfiets heb ik weggebracht naar de plaatselijke fietsen makertje hij mocht m houden en kan onderdelen goed gebruiken. Zo matst hij me weer in t voorjaar met een andere goede fiets voor een prikje.
Deze fiets was wel een tijger jaren lang en helemaal afgemat natuurlijk. Ik had er geen remmen en versnelling meer op, tig keer laten maken maar op den duur laat maar zitten.
Wel link natuurlijk. Heb lang in zn 3 de post gedaan omdat dat ding stuk was, nou dat is zwaar zal ik je vertellen.
Het ging goed vanmorgen was ook snel klaar we hadden ook niet veel. De nare vent was wel thuis zag ik maar ik had geen post voor hem en fietste langs zijn huis. Ik heb wel t idee dat ie alles in de gaten houd want meneer zat in de huiskamer achter het raam. Ik deed net of ik m niet zag.
Volgende ronde meer kans voor hem......hoop van niet.
Ik heb nieuwe handschoenen uit Duistland, van die Uggs achtige zonder vingers, ideaal en lekker warm. OOk dito ski jas uit Duitsland, ik weet dat de kwaliteit er zeer goed is en de prijs klein. Lemongeel is ie, hoezo niet opvallen ik lijk wel een grote limoen nu.
Dus we kunnen ertegen aan voorlopig.
Mn oude postfiets heb ik weggebracht naar de plaatselijke fietsen makertje hij mocht m houden en kan onderdelen goed gebruiken. Zo matst hij me weer in t voorjaar met een andere goede fiets voor een prikje.
Deze fiets was wel een tijger jaren lang en helemaal afgemat natuurlijk. Ik had er geen remmen en versnelling meer op, tig keer laten maken maar op den duur laat maar zitten.
Wel link natuurlijk. Heb lang in zn 3 de post gedaan omdat dat ding stuk was, nou dat is zwaar zal ik je vertellen.
515Elisa, jij weet hoe je een fiets rendabel maakt. 
Werk wel veilig hè?

Werk wel veilig hè?
516Hihi ik deed ook aan kosten besparing hoor want ja elke reparatie kost je geld. Op den duur is repareren niet meer rendabel dus afrossen maar.
51724 e januari
Tot mijn verbazing krijgen we de koekjes prijs as week, nou lekker pffff. Collega belde die had 20 kratten met die pruttel, ik las later dat ik 12 kratten krijg.
Nou ja beter dan die keer dat ze in 34 graden hier voor de deur stonden te smelten afgelopen zomer, geen mens heeft dan zin in dat soort flauwekul zowel ik niet als de ontvanger, kleffe zooi .
In mijn loopbaan heb ik al vaak die koekpruttel bezorgt in altijd dezelfde blikken.
Vandaag is het goed weer wel grijs en vochtig maar geen miezer. Het is prima alleen ik moest vreselijk nodig al vanaf het begin en stond paar keer echt te knijpen ongezien bij een flat nis.
Dit werkt echt niet prettig.
De Plus maakt onze lading zwaar vandaag, wat een joekels zeg. Klingel is er niks bij. En ja wie veel ouderen in zn wijk heeft kan zn lol op nu.
Krijg de schrik bij een huis met een echte" V & O " katten verjager, ineens gaat ie af......maar ik lijk in de verste verte niet op een kat, mmmmmm? Ik doe de post gewoon in de groene bus die al stampvol zit, sommigen halen ze heel af en toe leeg denk ik.
Het is gezellig mensen groeten hartelijk naar me en ja dit was een fijne ronde.
Tot mijn verbazing krijgen we de koekjes prijs as week, nou lekker pffff. Collega belde die had 20 kratten met die pruttel, ik las later dat ik 12 kratten krijg.
Nou ja beter dan die keer dat ze in 34 graden hier voor de deur stonden te smelten afgelopen zomer, geen mens heeft dan zin in dat soort flauwekul zowel ik niet als de ontvanger, kleffe zooi .
In mijn loopbaan heb ik al vaak die koekpruttel bezorgt in altijd dezelfde blikken.
Vandaag is het goed weer wel grijs en vochtig maar geen miezer. Het is prima alleen ik moest vreselijk nodig al vanaf het begin en stond paar keer echt te knijpen ongezien bij een flat nis.
Dit werkt echt niet prettig.
De Plus maakt onze lading zwaar vandaag, wat een joekels zeg. Klingel is er niks bij. En ja wie veel ouderen in zn wijk heeft kan zn lol op nu.
Krijg de schrik bij een huis met een echte" V & O " katten verjager, ineens gaat ie af......maar ik lijk in de verste verte niet op een kat, mmmmmm? Ik doe de post gewoon in de groene bus die al stampvol zit, sommigen halen ze heel af en toe leeg denk ik.
Het is gezellig mensen groeten hartelijk naar me en ja dit was een fijne ronde.
518Het viel mij op dat het Pluspakket soms uit meer exemplaren bestaat en soms uit één.elisa schreef: ... De Plus maakt onze lading zwaar vandaag, wat een joekels zeg. ...
Ik heb zelf gisteren ook mijn gratis Plus ontvangen (1 exemplaar).
519@elisa
tot je verbazing
wel netjes dat je nu al weet dat je 12 kratten krijgt.
is dat een nieuwe regeling ?
kan je alsnog vrij nemen of een hogere vergoeding afdwingen
@Redsquirrel
gisteren? via postnl ?
tot je verbazing

is dat een nieuwe regeling ?
kan je alsnog vrij nemen of een hogere vergoeding afdwingen

@Redsquirrel
gisteren? via postnl ?
520Was ik die collega met 20 kratten? haha Oh nee, ik had ze al tussen Kerst en Oud en Nieuw. hahaha Maar ik had vorige week wel een andere prijs. Veel envelopjes van de PCL en vriendenloterij of wat het ook was, met "gefeliciteerd met uw prijs!" Hadden ook wat gewonnen. Maar die dingen heb ik veel liever dan die koekblikken en chocolateletters.
Ja, ook hier enorm veel Pluskandidaten. Ik had kratten vol voor die bejaardenflats. Maar ze liepen lekker snel weg. Ik had wel dikke stapels nu inderdaad. Zware stapels ook. Maar ik moet niet klagen, want ik hoef de stapels bij een flat alleen maar uit de tas te vissen en ik kan bijna blijven staan als ik de post in de bussen kieper. Dat is het voordeel van brievenbussen beneden aan de buitenmuren van de flats.
Ik heb er al met al een uur langer over gedaan dan anders. Veel post, maar ook ontzettend veel Plus! haha. Geeft niet. Krijg er lekker herlaadvergoeding voor.
Komen die dingen een keer in de maand? Of zijn het weekbladen? Nee? Jammer! haha Anders tikt het aan!

Ja, ook hier enorm veel Pluskandidaten. Ik had kratten vol voor die bejaardenflats. Maar ze liepen lekker snel weg. Ik had wel dikke stapels nu inderdaad. Zware stapels ook. Maar ik moet niet klagen, want ik hoef de stapels bij een flat alleen maar uit de tas te vissen en ik kan bijna blijven staan als ik de post in de bussen kieper. Dat is het voordeel van brievenbussen beneden aan de buitenmuren van de flats.
Ik heb er al met al een uur langer over gedaan dan anders. Veel post, maar ook ontzettend veel Plus! haha. Geeft niet. Krijg er lekker herlaadvergoeding voor.
Komen die dingen een keer in de maand? Of zijn het weekbladen? Nee? Jammer! haha Anders tikt het aan!