554
door elisa
31 e
Zo die koeken zijn weg hoera! Ik was ze wel zat zo onderhand.
En wat was het koud brrr, ik begon daarom juist iets later maar het had beter vanmiddag kunnen zijn, nu is het echt lekker buiten. Oen die ik ben.
Iets om te overwegen om smiddags te gaan bezorgen , doe het altijd in de ochtend.
Ergens in mijn route heb ik bankjes lekker voor straks in de zomer, dat worden dan late afmeldingen vrees ik. Kopje thee of koffie van de Appie en hup t bankje op. Ze staan in de winkelstraat dus ook best gezellig. Je komt volk tegen en daar komen babbeltjes van.
Maar ik was door doorkoud vandaag, gewoon niet meer prettig. Kreeg ook nog goed bedoeld commentaar van Koud He!
In een straat staat villa Kakelbont, wat daar niet in de voor tuin ligt aan troep, vuurwerk en speelgoed, fietsen ach zoveel. Ik heb er even staan kijken vandaag. Kandidaat voor dat progamma Opgeruimd staat netjes op een dan de RTL s.
Voor de ramen hangen lappen schots en scheef...er zullen kinderen wonen zo te zien...
Net even Kranzenkuche gehaald op de terug weg dat is Duits , soort koek broodachtig voor bij de koffie met spijs en rozijnen erin. MMMMMM
Hier is veel verDuitst maar wat wil je met de Duitse grens hier.
De goede prijzen vindt je ook in Duitsland natuurlijk~!
Zo genoeg gebabbelt tijd voor een hete douche.