Re: blogje har099bezorgster!

562
@Har veel succes met je andere baantje en wie weet tot ziens :)

Krijg je dus betaald werk bij de kringloop?
Carla41 schreef:Gewoon bij de laatste keer dat de kratten worden opgehaald je fietstas inleveren.
en de chauffeur laten tekenen dat hij jouw fietstas heeft meegenomen!
eventuele sandd kleding = en blijft van jou.
Polo moet wel terug.. En schoudertas niet te vergeten ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: blogje har099bezorgster!

564
@Carla

idd, bam.. kreeg vandaag niet eens antwoord op me mailtje niet eens een telefoontje ofzo!
Och zo her en der zou ik vast nog wel met wat oude verhaaltjes komen van afgelopen 5 jaar!

@postbode
Dankje, maar je zult me gewoon nog zien hier hoor! ben niet weg te slaan hier!


@slagvaardige
ik zou gewoon langs komen, ik werk al 4 a 5 dagen en als er zieke zijn 6 dagen. dus beetje vrije dat op de maandag en donderdagavond zou best leuk zijn!

@postgirl
Dankje, en ja ik krijg betaald werk, meer als bij reli groep.. als ik alles optelt wat ik vorige jaar verdiend hebt bij religroup per maand, daar werk ik dus 1 maand voor bij de kringloop.

polo was toch gratis? een schoudertas heb ik niet, teminsten niet dat ik weer! haha!

@Carla
ik ga hem inlijsten ook een goei idee? trouwens ik heb het probleem van me fietstas al opgelost.. ik weet namelijk al dat ik die moet inleveren. maar vandaag bij de kringloop heb ik voor €3.50 een nieuwe gekocht anders lijkt me fiets zo kaal en raad is, het is een fietstas met SANDD er op :lol: hoef alleen de bandjes bij de andere er af te halen en ik heb alsnog een fietstas van Sandd! handig he!?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

565
@har

De Polo = van Jou.! anders geven ze straks gebruikte polo,s aan de nieuwe bezorgers.
en .. als je spijt krijgt.. heb je de eerste kleding nog in huis. :D
Het pak trouwens ook Har. Je hebt er voor betaald. :! voor 20 euries mogen ze het terugnemen.

Ze hebben nog geen contact met je opgenomen?
nou dan is het heel eenvoudig.. Bij je volgende afmelding geef je door.. ( als jij dat wil he ) dit is de laatste keer.
maar ehhh.. je verdient bij reli groep per maand wat je bij sandd per maand verdient.. ( dat = dan hetzelfde bedrag)
dat zal je wel niet zo bedoelen.. :lol:


Natuurlijk blijf je hier komen har..
ons even bij de les houden he.. en als we doorslaan kan jij roepen.. STOPPEN :mrgreen:

Re: blogje har099bezorgster!

567
@Carla

ik heb vanochtend contact gehad. kreeg eerst me oude leidinggevende en toen me nieuwe.. die zij ineens van *wat doe je me aan! me beste bezorger stopt er mee!* ik heb de boel wel meteen gesust en gezegd dat het gewoon even een lange pauze is en wie weet zien ze me gewoon weer over 8 maanden tussen de vacatures.

het raren was dat ik alleen me postbakken hoefde te geven. ze zij geen woord over me post tas.. dus heb maar gezegd dat ze die ook mogen hebben, want ik had al een nieuwe gekocht. daar waren ze nog wel blij mee!

sowieso Carla, ik hou me retoursticker, elastiekjes, kleding gewoon in de buurt! want ik ken me zelf :lol:

@Slagvaardige
:lol: Doe ik toch nog iets wat met de post te maken heeft


----------------------------------------------------------------------------------
En in hele goeie overleg met me leidinggevende ga ik dinsdag voor de laatst als postbode door me wijkje heen! dat geeft hun een paar dagen extra om een vervanger ergens vandaan te snorren!

@Carla,
ik bedoel meer, in 2012 heb ik bij reli in totaal van al die 12 maanden opgeteld €1.747.94 verdiend.. en ongeveer dat getal verdien ik per maand bij de kringloop! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron