Re: blogje har099bezorgster!

572
bezorgdag 24/5/13

Sorry voor me hele late reactie voor me verslagje, ff heel druk weekendje gehad.
Vrijdag is er niet echt veel bijzonders gebeurt. Alleen wat eendjes die achterelkaar rende en dan luid aan het jammere waren. Het zag er best grappig uit, zal het de volgende keer filmen als het niet regent!

zo af en toe zag ik de zon, en dan werd ik weer eens lekker nat geregend. niet bepaald me hobby.
heel soms ene blauwe envelopje gezien, helaas had ik het echt een pech dag.. ik moest namelijk wel 6x kijken of ik het in de juiste brievenbus deed.. en soms zelfs nog halve de brievenbus het poststuk proberen er uit te halen om te kijken of die wel goed zat! :lol: Ziekenhuis had gelukkig geen woord te zeggen toen ik weer netje om de zelfde tijd kwam als de vorige keer. Ze zijde zelfs goeie morgen!!! ook het verzorgingshuis die was zelfs te lui om de deur te openen via de knop, die deden het maar via de telefoon!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

573
Gus Har099, dat je zoveel bij de kringloop verdient. Dus gemiddeld € 1700,-- per maand? En voor dat bedrag heb je een jaar bij de Religroep gewerkt. Nou, groot gelijk dat je overgestapt bent. Dadelijk ga ik nog 2 dagen per week bij de kringloop werken. :lol: Verdien ik dan € 800,-- per maand. Nou, dat krijg ik bij Sandd ook niet. Wat doe je daar zoal voor die poen? Is het gevarieërd werk? Of is het kleding en spullen uitzoeken en plaats geven? Ik ben best benieuwd naar jouw antwoord. Leer ik weer van. In welke plaats doe je dat dan? En kunnen op en top gezonde en fitte mensen zoals ik er ook werken? Maakt leeftijd wat uit? Ik ben 58 jaar.

Re: blogje har099bezorgster!

574
De ouders van een vriendin van mij hadden vroeger een kringloopwinkel in Amersfoort. Ze haalden bij de mensen spulletjes op, zetten het op een mooie plaats in de winkel en verkochten het dan. De zaken liepen goed. En nu met de crisis, zal het sowieso in de kringloopwinkel wel goed lopen.

Lijkt mij inderdaad erg leuk werk. En het zal ook wel voldoening geven.

Re: blogje har099bezorgster!

575
@Postbode7

ik doe van alles, dingen in de winkel zetten, achter de kassa staan, prijzen, schoonmaken! dus je verveeld je nooit.
ik zit zelf in Dordrecht. maar de kringloop zelf heeft 4 a 5 winkels elders. Ik ben tot nu toe alleen mensen met een uitkering, vrijwilligers, stagiaires, oproepkrachten tegen gekomen. leeftijd maakt niet veel uit. :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

576
bezorgdagje 28/5/13

me laatste bezorgdagje voorlopig.
Had me wekker gezet, maar dat bleek niet nodig te zijn, 10 min voor de wekker werd ik dus wakker. Alles op een dooie gemakje in me tas gedaan, ik had enorm veel post voor het ziekenhuis. gelukkig kwam ik geen mensen tegen, want ik had een niet al te beste bui! alles ging fout, toen viel me fiets op, vergat ik het afstapje van de stoep.. had ik bijna een spin in me haren en tot slot! belastingpapiertje bij de verkeerde in de brievenbus willen gooien.. gelukkig op tijd gekeken. Ook zag ik veel dieren, zoals katten, eendjes en ganzen.. men wat maken die dieren dus veel geluid overdag..

had deze keer maar helemaal me wijk omgegooid, dacht loopt hier toch voor het laatst, laat ik meteen even iets uitproberen. Bij het ziekenhuis aangekomen, ik was echt kwartiertje te vroeg daar. dus kwartier buiten gestaan, toen nog 10 min doelloos binnen gewacht op de post afdeling.. en toen bleek de deur nog eens dicht te zijn naar buiten.. ik helemaal omlopen.. kreeg ineens de baliemedewerker op me dak *ken ik u helpen?* ik heel nuchter *ik zoek de uitgang, waar is die?* mevrouw: *hoe bent u eigenlijk binnen gekomen dan?* ik *via de andere kant?* kreeg de route naar de uitgang, 1 nadeel, kwam uit achter het ziekenhuis, dus mocht helemaal omlopen naar me fiets! ook bij het verzorgingshuis.. krantenbezorger had geen zin om te wachten en dacht ik gooi het wel op de grond.. en ik heb zo goed hart en pakte het op en belde aan. de mevrouw kwam al aangesneld en ik heel nuchter *a.u.b. de kranten en ik ga de post ff doen! :)

einde van de rit, alle bakken naar buiten, gisteren alles al netjes klaargelegd en de helft van me administratie nog naar boven.
Post tas netjes er afgehaald en nu maar hopen dat het donderdag opgehaald is.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

580
inderdaad! en daar ging het me om omdat ik nu al 3 weken lang 5 a 6 dagen achtereen aan het werk bent, is zo vrije avond ook best lekker! ken ik eindelijk op tijd naar bed en gewoon op een weldegelijke tijdstip weer het bed verlaten zonder er aan te hoeven denken van *oja eerst de post en dan nog even werken tot half 6* :lol:

maar ik ga het zeker de komende weken wel missen, omdat het al echt me vaste prik is van afgelopen 5 jaar! :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron