Bezorgdagje 3 mei 2013
Zo, de eerste dag met Sanddmaps 2.0 zit erop. Ik kreeg de post gisterenavond pas heel laat en was ook nog eens de laatste op de route, dus ik ben vanochtend maar begonnen met sorteren. Heel vreemd dat je na een anderhalf uurtje sorteren niet nog een wijk meer hoeft te doen. Wel veel foutsorteringen. Heb er nog nooit zoveel gehad. Mijn wijkcode is veranderd. En deze foutsortering horen allemaal bij die wijk die vroeger die code had. Toch iets te ver om even na te brengen.
Ook een hele vreemde gewaarwording net, bij de laatste envelop die ik in de bus deed, dat ik niet nog een wijk hoef te lopen. Na een anderhalf uur lopen was ik ook echt klaar.
Een paar nieuwe straten erbij gekregen. Het was wel leuk om eens in straten te lopen die je nog niet gedaan hebt. Ja, via VSP heb ik ze wel gelopen, maar dat is inmiddels ook alweer anderhalf jaar geleden.
Het was prachtig weer. Ik moet nog wel even de boel wat op een wat handigere en sneller route leggen. Ik kwam erachter dat niet alles even handig door mij gesorteerd was. Maar ja, dat heb je altijd als je een nieuwe wijk doet of in mijn geval je wijk aangepast is en je andere straten erbij hebt gekregen.
Wat de betaling betreft; dat is achteruit gegaan. Maar goed. Het werk is heerlijk en dat is voor mij toch wel het belangrijkste.
Nu lekker de zon in. Ik zie dat mijn echtgenoot de kussens al op de stoelen heeft gelegd. Lekker met een boekie en een drankje in de zon. Beentjes gestrekt.