Re: blogje har099bezorgster!

92
Carla41 schreef:@postbode7

hee en vorige week wilde je nog graag 3000 poststukken ontvangen :?:
het zal heus niet in de orde van postcode loterij agenda,s zijn.
deze "doosjes"' gooi je gewoon voorop in je fietsmand..
:lol: Bij de gedachten al!!! Die agendas mogen van mij lekker wegblijven.

Trouwens, de meeste bezorgers gebruiken hun lege postbakken ook wel eens om de tuin op te ruimen.
Zag dinsdagmiddag 1 vrouw, die was bezig met de tuin.. Ziet een postbak, eigendom van Reli Group :lol: Tja de een gebruikt het om dingen op te bergen en de ander om de tuin te doen :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

95
@postbode7

het was niet har maar ondergetekende die dat tegen je zei .
nou laat alle regen nou mooi morgen vallen. vrijdag droog weer en niet te warm. :P

ik verwacht aardig wat post rond de 1200 poststukken en 110 kilo.
het is de moeite... ik heb liever flink wat tijdschriften dan veel enveloppen.

@har
en als ze wegens te weinig ruimte de kratten een keer laten staan, heb je direct je eigen sorteerkast :lol:

97
We hebben Spoor erbij zitten vandaag. Dat verklaart de hoeveelheid. 1800 stuks over 3 wijken. Voorlopig wat te sorteren dus. :lol: Eerst maar 2 wijken, die morgen eerst wegbrengen en dan morgen 1 wijk sorteren en die dan wegbrengen. Anders ben in vannacht nog bezig. :mrgreen:
Wat betreft die Postcodeloterij doosjes, dat zijn doosjes met cadeautjes erin. Bioscoopkaartjes en allerlei ander spul. Aha.. dat dus..

Poeh... eerst maar eens aan het sorteren slaan. Tot morgen maar weer. Voorlopig zit ik niet achter de computer ben ik bang voor. ;)

Eta: Ik zie dat bij alledrie de wijken (inclusief dus de invalwijk) de post al heel behoorlijk op straat in de bakken ligt. Ja, van Spoor is dat bij mij altijd zo. Maar de rest ligt altijd kriskras door elkaar. Nu niet dus. Nou breekt mijn klomp!! :o :mrgreen: (Y)

Kan ik misschien toch alle drie de wijken vanavond gesorteerd en wel hebben... Wel heel attent van die lui van Sandd!!!

eta eta: Ik vond een briefje met veel sorteerplezier en dat ze het al op straat hadden gelegd, zodat ik met zoveel post niet al te lang bezig hoefde te zijn. Wow, nou dat doet me deugd zeg!! Ik ben helemaal beduusd! Wat attent!!! Ik hoef die drie wijken dus alleen op straatvolgorde en nummervolgorde te leggen. Jeetje! (Y)
Daar gaat straks een bedankje naar de coordinator hoor!

99
Nou ja zeg bof jij even! Hier alles pruts door elkaar en laat geleverd, de Spoor zat er bij en heel veel maar ook van de ANBO ECI en CZ heel veel. Extraatje dus bij de rest.
En als t dan regent zoals vandaag baal je wel. want die bladen zuigen nattigheid:(

Maar blij dat t allemaal weg is!

100
Ja dat was wel heel tof. Ik heb gisterenavond alles gesorteerd gekregen. Ben om 4 uur begonnen. Ze waren nl. wel laat. Het waren flinke stapels en die moeten allemaal op nummervolgorde. Heel fijn dat de boel al op straat lag. Kon het meteen per wijk op straatvolgorde leggen.

Maar.. het is allemaal weg en ik heb ook gisteren gebeld en even flink bedankt. Ik zag als een berg op tegen dat sorteren deze keer. (vanwege 3 wijken en toevallig ook nog heeeel veeeel post) Maar omdat ze altijd op mij kunnen rekenen, als er een wijk open ligt, dachten ze eens iets terug te kunnen doen. (Y) Was in ieder geval een superleuke verrassing.

Inderdaad, ECI zat erbij en ik had ook heel veel 'Viervoeters' doosjes. En ook nog van die proefpakketjes honden of kattenvoer of wat het ook was.. Al met al had ik 18 kratten. Maar ja, als je het eenmaal gesorteerd in de hal hebt staan, dan zijn het er maar 10 of zo. Ik was om 3 uur klaar.