De avonturen van Cray.

1
Hallo,

Dit wordt een soort dagboek van mijn bezorg ervaringen
en ik ga kijken hoe lang ik dit volhoud.
Alvast mijn excuuses voor de hoeveelheid schrijffouten voornamenlijk gramaticafouten
ik ben er aan het werken dank u wel voor u begrip
en ik moet dit er even uit hebben later ga ik het wel verbeteren maar als je interesse heb in mij en me beter wilt begrijpen dan zult u zich toch moeten voorbereiden op een slecht leesbare tekst. bij de volgende post's ga ik er beter op letten
en meschien ook op de nieuwe (Ssst).
ik ben altijd open voor feedback je hoeft niet trug te houden.

Eerst even kort wat over mij:
Ik ben Cray ik ben geboren op 1-7-1998.
Als klein kind speelde ik altijd postbode en deed ik van alles
door de kieren van de deuren.
Wij hebben een GROOTE brievenbus dus ik zat altijd IN de brievenbus te wachten op de post en ik was altijd zo blij om de postbode te zien!
een paar jaar later haalde ik 100 Junior magazines bij de apotheek om de hoek en ik deed ze bij mijn wijk in alle brievenbussen.

Daarna waren jaren vol valse kinderbescherming meldingen autisme probleempjes dus alles ging heel normaal tot 2012 daar werd een jongen onwel in de klas 2x toe en de volgende dag ging alles normaal tot december daar kregen wij allemaal een gratis chocolade letter van de Hema ik heb hem in een keer opgegeten en toen ben ik zeer misselijk naar huis gegaan (met veel drama) toen ben ik net niet over mijn nek gegaan en tot overmaat van ramp kreeg ik een week later zware longontsteking met zware antibiotica kuur als gevolg na de kuur ging ik terug naar school en het ging voor 2 weeken goed maar toen gebeurde het ik werd opeens elke dag misselijk ik voelde mij echt niet lekker dus ik dacht ik moet overgeven maar dat moest ik natuurlijk nooit.

Dus toen moest ik noodgedwongen met mijn leuke school stoppen en heb ik 2 jaar thuis gezeten de laatste jaar ben ik elke middag naar de Jutters gegaan voor terapie (pool spelen en boekjes lezen) Dus eigenlijk hebben ze niet eens een poging om mij te helpen gedaan

Op dezelfde terein zat een school daar ben ik toen heen gagaan en nu is dit al mijn derde jar op die school ik heb nogsteeds dagen dat ik zwaare angstaanvallen heb en nerveuse tiks (dat ik dingen moet aanraken nerveus geluiden maken) maar ik zet mij de laatste jaar er steeds meer overheen en het gaat veel beter voral dat ik nu eindelijk buiten kom (ik hou van computers maar ik heb door mijn angst constant groote pupillen dus ik krijg snel koppijn van de pc) dus het is beter om buiten te zijn (en leuker en het houd mij fit ezv…)



in november 2013 heb ik mij aangemeld bij Netwerk VSP/Spotta en ik werd binnen 2 dagen gebeld met een leuke wijk 1km van mijn huis verwijderd het ging super goed en in januari begonnen ik ook inval wijkjes te nemen maar heel 2013 was een andere jongen uit mijn straat mijn woonwijk aan het bezorgen dus toen ik te horen kreeg dat ik op 15 januari mocht beginnen met mijn EIGEN WIJK!!! was ik super blij!
in febuari heb ik ook voor mijn eigen wijk een baantje bij RVZH (Axender-Posthoorn) genomen en dat was super leuk want er was 2 jaar lang geen bezorger voor de geliefde krantje de Posthoorn en iedereen bedankte (nog steeds) mij hartelijk voor het bezorgen van de krant!
Tussen febuari en September heb ik op de hoogste punt 4 wijken Spotta en 4 wijken Posthoorn gedaan maar dat bleek na 2 maanden toch teveel (stomme reclame van Axender!) .
In begin september ging ik voor de grap alle werken bij PostNL filmpjes kijken en mijn wijk was voor 5 dagen in de wijk vrij maar hellaas ik heb die tijd niet en ik ben niet consistent genoeg voor dat baantje maar ik ben toen bij sandd gekomen ik dacht vroeger dat Sandd alleen postcode loterij was en ikea boekjes maar toen las ik ook bankzaken en blauwe enveloppen dus ik dacht oh leuk ik meld mij even aan en binnen 2 weken werd ik gebeld en uitgenodigd voor een solicitatie gesprek het gesprek ging hel goed en ik kreeg de wijk naast mijn woonwijk waar ook andere familie woont en ik had tot die tijd alle geld op mijn moeders bankrekkening laten storten want ik had geen eigen door "Het Paaseitjes incident" Ik dacht ik ga paaseitjes kopen ik had toen €300 spaargeld binnen 1 week aan paaseitjes uitgegeven (rond 2010). dus bij mij gaat geld als ik het in handen heb branden.
Dus de sandd menneer zei niks mis mee het kan gewoon op je moeders rekkening en ik zou in 2 weken beginnen maar 6 dagen voor ik zou beginnen kreeg ik te horen dat het belastingtechnise niet te doen was dus ik moest met familie rennen naar de bank en snel een rekkenning geopend ik kan nergens bij en snel doorgegeven en toen op Maandag 06-10-2014 begon het avontuur.

Let's start the adventure! (Y)
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: De avonturen van Cray.

5
Hoi Cray, leuk stukje! Mijn grote tic is het dwangmatig verbeteren van mensen, en dan vooral op het vlak van grammatica en interpunctie, dus ik zit hier momenteel met kromme tenen ;)

Ik hoop dat je die 300 euro aan paaseitjes niet ook binnen 1 week hebt opgegeten, want uitgaande van 3 euro voor een zak met 200 gram eitjes komt dit neer op een slordige 20 kg chocola en zo'n 19000 kilocalorieën.

Re: De avonturen van Cray.

6
@Newman

Het is toch ontwapenend dat een 16-jarige onderkent dat dit onderdeel niet zijn sterke kant is.
Toch heeft Cray veel in zijn mars, met een beetje ondersteuning van een goede Nederlandse leraar
moet dit toch aardig te verhelpen zijn.

Gewoon veel stukken blijven schrijven Cray. En veel boeken lezen .. is ook goed voor grammatica.

Re: De avonturen van Cray.

7
Boeken lezen is ook goed voor de ontspanning.

En inderdaad. Je leert goed spellen. Je leert de grammatica. Niet de regeltjes, maar wel hoe de zinsopbouw is.

Ik had ooit trouwens Nederlandse les van een heer uit Turkije. Hij woonde al sinds zijn 10e in Nederland. Dus een Turkse leraar, die docent Nederlands was/is. Haha
cron