Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

601
LOL hier is ook de PCL prijs gevallen. Moeder ik wil bij de revue kaarten of wat het ook zijn. Twee kratten vol met Plus en een of ander dun blad in plastic met een SNS-envelop erin. Al met al flink wat post.

Bij Postservice is nu een wedstrijd aan de gang op hun Facebook. Mogen we raden hoeveel poststukken september heeft gehad.

Lees je mee @Opdedeurmat. We kunnen een bon winnen. Haha

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

606
Nou best veel post vandaag zo te zien, en meteen motregen erbij. We gaan vroeg van start en lekker op mn gemakje loop ik door de wijk. Hier en daar een praatje met name over onbenullen en staffords/pitbulls.
Er lopen er nogal wat van rond, vooral in mn oude wijk. Bullebakken die de hele dag op hun flatje zuignappen en er een half uurtje uitmogen naast showende oetlul met gouden kettingen.
Want er lopen er paar rond........
En een waarschuwing over de lokalen hier, dat volk moet je niks vertellen want ze branden meteen aan.

Het loopt vlot weg vandaag. Al vind ik de motregen niet lekker. Mn duim is nog heel gevoelig al is de ontsteking wel over. Toch stoot ik m steeds aan van alles. En de brandwond schuurt steeds aan mn mouw. Ach t gaat wel over vanzelf.

Heerlijk optijd klaar ook. Deze dag geen gedoe gelukkig!

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

607
Zuignappen en oetlul met gouden kettingen. Hahahaha Jij kunt iets zo heeeerlijk plastisch brengen! Bwahahahaha!!!

Ben ook net klaar. Heb even heerlijk gedouched. Ik had geluk. Alleen maar op de heenweg wat motregen gehad. De rest van de wijken droog gelopen. Kon gelukkig elke wijk in een keer meenemen zonder te hoeven herladen. Dus maar een keer op en neer geweest om de nieuwe wijk op te halen.

Die invalwijk is alleen maar flat en nog eens flat. Het zijn van die flats waar rolstoelers wonen. Een soort van Het Dorp, maar in Zuid. Fokuswoningen of zoiets. En alle brievenbussen in een grote hal in rijen. Hoppa ben je zo mee klaar!

Wel saai. Geef mij dan toch maar mijn eigen wijk. Ook wel 7 straten met flats, maar ik moet wel van het ene punt naar het andere rijden enbik hwb ook nog 7 gewone loopstraten.

Maar goed. Het zit er weer op! Lekker weekend houden!

Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

608
Zeker weten ! Ik moet zeggen dat deze wijk die ik heb toch het prettigste ooit is, ook qua mensen. Maar vooral het gemak. Ik heb er 1 flat in, bejaardenflat. En stuk van de drukke winkelstraat hier. Dus handig op het eind je grutten halen.

Maar het is zo met Tukkers, je moet niet te direkt zijn daar kunnen ze niet tegen. En als je kritiek hebt worden ze woest, goed bedoelde kritiek pikken ze niet. Vaak in t verleden bekvechterij gehad hoor. Maar dan doen we niet meer, laat gaan.

Ik ben van westerse ahum , orgine en ben ook direkt. Mijn humor is echt niet de hunne haha! En t wordt ook niet wat .
Nee ik ben wel blij met mn luie wijk haha!
cron