Re: Bloggie van de Slagvaardige

111
slagvaardige schreef:Er zat ook een brief bij dat er vandaag en volgende slag extra gecontroleerd gaat worden bij iedereen, vanwege de ING dat erbij zat. hmm nou... ik had alleen maar een paar ING afschriften. Zouden ze die bedoelen? Ik geloof dat ik er welgeteld 4 (vier) of zo had. :lol: Maar goed, alle post gaat natuurlijk foutloos in de gleuf.
Ja, klopt. Ik moest ook wat poststukken controleren, niet alleen ING afschriften, maar ook consumentenbond-blad en nog 2 bepaalde magazines..
ex Sandd Postbezorgster

Re: Bloggie van de Slagvaardige

112
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik nog een vrouw tegenkwam die vroeg of ze nog mensen zochten bij Postservice. Toevallig had ik vorige week nog een advertentie gezien in de Arnhemse Koerier dat ze mensen zochten voor de wijken Vredenburg, De Laar West en Malburgen. Ja haha een van die wijken was mijn tweede wijk. Die heb ik af moeten staan omdat ik nog maar een wijk mag hebben. Ik heb haar naar de site doorverwezen van Postservice en ze zou contact opnemen. Ze woont in Malburgen en daar schijnt ook nog een wijk dus open te liggen. Ben benieuwd of ik haar binnenkort tegenkom. Tenzij ze aan de andere kant van de wijk zit.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

114
Bedoel je dit elisa:

Kwaliteitscontrole
Voor het bewaken van de bezorgkwaliteit maakt Regiopost Oost Drenthe dankbaar gebruik van de faciliteiten van Sandd.
Sandd verzorgt namelijk diverse onderzoeken. Eén van de onderzoeksmethoden is een
periodiek terugkerend Panelonderzoek.

Dit panelonderzoek wordt uitgevoerd door TNS NIPO. . Dit panel bestaat uit circa 80.000 huishoudens die meewerken aan diverse onderzoeken van TNS NIPO. De huishoudens krijgen voorafgaand aan de bezorgdag een aankondiging toegestuurd. In deze aankondiging wordt hen gevraagd of zij willen opletten of én wanneer zij een bepaald poststuk binnen krijgen.

Ter verduidelijking wordt een scan van het poststuk meegezonden. Daarnaast wordt voorafgaand aan de bezorgdag de vragenlijst toegezonden. De deelnemers aan het onderzoek kunnen tot 4 weken na de bezorgdag deze vragenlijst invullen. Eenmaal per week wordt pro-actief nagevraagd of men het poststuk al heeft ontvangen.

Call Center

Door een onafhankelijk Call Center laat Sandd elke bezorgdag telefonisch enquêtes uitvoeren onder 5.000 geadresseerden van een postzending. Aan de hand van een aantal vragen wordt de kwaliteit van de bezorging gemeten.

Sandd zorgt voor een regelmatige terugkoppeling van de controleresultaten naar zowel haar distributeurs als haar klanten.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

119
Bezorgdagje 7 juni 2013.

Veel post vandaag en uiteraard kwam de chauffeur gisterenavond erg laat. Vanwege het mooie weer, maar in de tuin sorteren dan. :) Wij hadden er zo'n brief betreffende de Staatsloterij bijzitten. Of we even extra goed wilden opletten, want maandag 10 juni is de trekking en of we de foutsorteringen meteen door wilden geven. Dan kon de chauffeur de envelop(pen) nog ophalen en alsnog juist bezorgen. Mag hij dan doen zeker.. 8-)

Vroeg op pad gegaan. Ik heb niet echt last van de warmte gehad. Heb tussendoor veel gedronken en bij het verzorgingstehuis mijn haar eens kleddernat gemaakt. Dat zag er wel grappig uit. Maar het scheelde echt.
Eigenlijk heb ik nooit last van de blauwe enveloppen. Mensen nemen het niet echt vrolijk in ontvangst, maar ik maak mij er altijd (als ze al iets zeggen) met een grapje vanaf. Vinden ze wel leuk.
Bij een huis schrok ik mij het laplazarus. Ik deed zo'n Sligro ruitjes envelop (zo'n A4-geval) in een brievenbus en daar kwam me toch een loeder van een hond aanscheuren. Hij verscheurde de envelop en vrat hem helemaal op. Nou, de mensen hebben daar ook niet veel meer aan.... Moeten ze maar zo'n net achter de deur maken..

Ik ben in ieder geval eindelijk klaar. Veel Spoor, Staatsloterij, loterijen, Bever Outdoor & Travel, veel Vitesse magazines, Sligro en uiteraard de bankenveloppen en blauwe gevalletjes. Maar het zit er weer op.

Re: Bloggie van de Slagvaardige

120
Haha van die Sligro, nou die lui kunnen effe niet smullen van de hapjes aanbiedingen, de hond vrat ze op......
Toevallig heb ik ook zon geval waar ze Sligro post krijgen. Hij is er niet altijd maar die vliegt ook zo door de deur en scheurt wat maar kan, ik moet er altijd wel om lachen.
cron