Re: blogje har099bezorgster!

634
bezorgdagje 1-11-13

jaja, ik werd weer als een vis in het water opgevist door reli groep.
mocht vandaag eenmalig 1 wijk lopen. Alleen er was 1 probleem had me eigen fiets niet! dus ik had een fiets wat niet bleef staan, of even heel snel mee kon rijden. Het waren gelukkig niet van die lange straten, of straten die ik dan niet kon vinden.
Ook had ik een filterlijst, geen idee wat dat was, maar met wat uitleg ben ik toch weer op de hoogte!

Halve wegen het lopen, moest ik toch weer terug om nog een afspraak tegemoed te komen. Toen ik daar vandaan kwam, nam ik toch de benen wagen en pakte ik dus me schoudertas van sandd, gelukkig hoefde ik de laatste paar straten niet te zoeken en lag dat ook weer lekker bij elkaar!!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

635
domper van de week.

Me bagage drager is afgebroken. heb direct me leidinggevende gebeld om te zeggen dat ik voorlopig geen post ken rondbezorgen zonder dat me bagage drager nog verder afbreekt.

Heb vandaag me fiets naar de fietsenmaker gebracht. kreeg een grappige opmerking nadat ik klaar was met me verhaal. *is dit een krantenfiets?* ik heel lief, zowel een kranten en postfiets meneer.
*Heeft u nog een voorkeur voor een bagage drager?* nee...zolang er maar eentje opzit vind ik het best, als zet u een pimpel paarse bagage drager er op, ik wil er 1 zodat ik me fietstas er weer op ken gooien..

Lang leven de bagage drager! :lol: die tevens al un kleine 2 weken kapot is en ik merkte het pas vd week op.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

640
@elisa

Vindt het leuk om post beslommeringen te delen maar een Carla blog is nog niet in me op gekomen.
de blogs van Har en Elisa, lees ik met genoegen , zelf heb ik die ambitie niet.

maar ... als je vind dat ik (te) veel reageer, heb je wel gelijk in hoor elisa, dan wil ik
best gas terug nemen..

@jan

ik volg je niet jan.. :D
cron