Re: blogje har099bezorgster!

605
Veel succes HAAR099 en lekker weer gewenst. Niet te warm. Zo'n 22 graden en windkracht 3 is dan heerlijk weer om 3 wijken te doen. Handig dat je het zo kon regelen dat je op dinsdag en vrijdag vrij bent. Kun je allebei de bazen tevreden stellen en lekker vet verdienen. Hoewel vet. Je krijgt bij de Kringloop vast minder nu je daar minder dagen werkt. Je werkt er dan immers maar 3 dagen? Of als je op zaterdag ook werkt 4 dagen. Veel bezorgplezier met de 3 wijken. In totaal 47 straten. Dat zijn er nogal wat op een dag. :lol: Die 3 wijken doe je toch niet als de ikeagidsen bezorgd moeten worden?

Re: blogje har099bezorgster!

606
@postbode

dankje! :)
ik werk eh inderdaad bijna 4 dagen. voor me loon hoef ik niet te vrezen ik belandt in de 900 euro :).
eh de ikeagidsen? die kwamen eh de 15de ofzo??? vanaf 2 augustus heb ik weer 1 wijk :)

startvergoeding verschilt echt per wijk..wijk 1 is € 5.10 met een reloadvergoeding van €2.50
wijk 2 € 3.30 en wederom €2.50 en wijk 3 € 2.15 met wederom € 2.50 :)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

607
:lol: hahaha!!! na 6x gezegt te hebben dat ik dinsdags NIET kan bezorgen, presteren ze toch om de post neer te kwakken!!! ik had al zo vreemd voorgevoel, dus snel wandeld naar huis, ik zie de postbakken staan.. letterlijk 1 min voor 17:00 bellen, komt de chauffeur 3 kwartier later me bedanken voor het bellen.. tja.. dan hadden ze de vele mailtjes maar even moeten herlezen!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

608
bezorgdagje 26/7/13

jaja! ik mocht weer los! :)
had 2 wijken in plaatst van 3 wijken! had gisteren nog zo iets van, toch even kijken naar die invalwijk, ben er toen ook nog naar toe gereden hoe de wijk liep.. de 3 straten wijk, blijkt gewoon 1 blok te zijn waar je gewoon ken rond lopen! :)

En me andere wijk, ja die had ik binnen een half uur al klaar.. ben bewust vroeg begonnen om nog van de koelte te genieten.
En dat is me redelijk goed af gegaan!

Ondanks dat ik nog geen vaste wijk hebt, zijn die invalwijken verrekte makkelijk! Volgende week heb ik 3 wijken! en dat ging heel raar! kreeg vandaag een e-mailtje, dat er 2 wijken vrij waren voor in te vallen, ik kon er geen touw aan vast knopen hoe dat telefoon gesprekje ging! Nu nog niet hoor! dus vraag me echter wel af wie de hel ik nou aan de telefoon had! :)

Tot volgende week weer :)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

609
har099bezorger schreef:ik kon er geen touw aan vast knopen hoe dat telefoon gesprekje ging! Nu nog niet hoor! dus vraag me echter wel af wie de hel ik nou aan de telefoon had!
Volgende keer als je de telefoon opneemt eerst even vragen: "Met wie spreek(t) ik?".
cron