zo te lezen werkt verzendenenontvangen bij jullie?
post komt pas om 12.30 op een depot en moet voor 17 uur bezorgd zijn?
dat is geen sandd.

Ik was het totaal beu dat Zetter X alles wat ie zet totaal de filistijnen in werkt. Dus gevraagd aan de VBG manager of ie van dit soort dingen op de hoogte was. Uiteraard niet maar hij zag het nut wel in van goede voorbereiders, want... Garbage In, Garbage Out. Ik denk dat ik wat bereikt heb.erika schreef:Ik vroeg mij al af wie het op zijn dak krijgt als ik er langer overdoe omdat het helemaal verkeerd gezet is.
Hoezo? Moet je dan alles zomaar goedkeuren als collegas de boel flessen? Wat is dat voor USSR mentaliteit?Carla41 schreef:maar tegen je bloedeigen collega zeggen dat ze haar hersens eens moet gebruiken.. dat zegt veel over de onderlinge solidariteit bij postnl in barre tijden.
Dit zie ik als een compliment. De rest van het bercht is niet de moeite waard om op te reaguren.Carla41 schreef:@jan/jette
Jan is mijn broer...heb ik altijd al willen hebben (we hebben wel verschillende ouders)jan272 schreef:Dit zie ik als een compliment. De rest van het bercht is niet de moeite waard om op te reaguren.Carla41 schreef:@jan/jette
Een iets constructievere manier van werken, lijkt me, is de foute post bezorgen, en de fouten melden.Jette schreef: Foute, met uitzondering van rouwkaarten en medische post, bezorg ik niet na, maar gaat terug naar het depot.
Dan komt de fout daar te liggen, waar die hoort, nl bij de tc en voorbereider.
De tc ziet die foute post en de voorbereider krijgt dit dan te horen.